دستگیری اعضای چندین باند تروریستی در کرمان طی سال گذشته

رئیس کل دادگستری استان کرمان: اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین با بیان اینکه خوشبختانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات اشراف اطلاعاتی خوبی در استان کرمان بر مسائل مختلف امنیتی دارند، گفت: دستگاه قضایی استان همواره حمایت و پشتیبانی از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی را در دستور کار خود قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در جمع پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان اظهار کرد: خوشبختانه تعامل، همکاری، هماهنگی و هم افزایی خوبی بین جامعه اطلاعاتی کشور وجود دارد و بایستی این ارتباطات روز به روز تقویت شود.

وی با اعلام اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان جز رده‌های موفق در کشور است، عنوان کرد: بسیاری از مردم و مسئولان از اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بدلیل محرمانه بودن مطلع نمی‌ شوند، اما همواره ما و مردم قدردان اقدامات شبانه روزی و مجاهدت‌ های خاموش شما سربازان گمنام امام زمان(عج) در تامین امنیت جامعه هستیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دشمن همواره بدنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و تلاش می‌ کند در شرایطی که توان حمله نظامی مستقیم به کشور را ندارد، از طریق تقویت و تجهیز گروهک‌ های ضد انقلاب و تروریستی در کشور ایجاد ناامنی کند و این کار سیستم‌ های اطلاعاتی و امنیتی را دو چندان می‌ کند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی به جنایت دلخراش گلزار شهدای کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: طی یک سال اخیر با اقدامات به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه و اداره کل اطلاعات استان چندین تیم تروریستی در استان کرمان مورد ضربه قرار گرفته اند و قبل از هرگونه عملیات تروریستی عوامل ناامنی شناسایی و دستگیر و تیم‌ ها متلاشی شده اند، اما باید تلاش کنیم حتی یک مورد اقدام ناامنی نیز در استان و کشور صورت نپذیرد.

وی به سالروز فرمان حضرت امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: یکی از ماندگارترین تصمیمات امام راحل(ره) دستور ایشان مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران بود و امروز پس از چند دهه شاهد برکات این تاسیس ماندگار هستیم و مردم به خود می‌ بالند، که چنین سپاه مقتدری در کشور وجود دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: سپاه پاسداران امروز تنها در بخش نظامی در اوج اقتدار نیست بلکه شاهد اقدامات بسیار بزرگی از سوی سپاه در زمینه‌های مختلفی از جمله محرومیت زدایی و سازندگی در کشور هستیم.

حجت الاسلام حمیدی گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با دشمن هیچ ابایی ندارد و عملیات غرور آفرین نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی حاوی پیام مهمی به کشورهای منطقه و جهان بود و آن اینکه ایران اسلامی در تامین امنیت شهروندانش باکسی مماشات و تعارف ندارد و دشمنان ما این پیام را دریافت کرده اند و قطعا محاسبات دنیا از این پس تغییر خواهد کرد.

وی اظهار داشت: اقدامات اخیر نیروهای مسلح موجب تقویت انسجام ملی در کشور شده است و باید از این فرصت در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم بهره برد.

مقام عالی قضایی استان کرمان خاطرنشان ساخت: با بیان اینکه همانگونه که نیروهای مسلح ما در عرصه عمل افتخار آفرین هستند، در عرصه اطلاعاتی نیز نیروهای امنیتی ما در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در حال مبارزه با سرویس‌ های اطلاعاتی کشورهای متخاصم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha