انعکاس ندادن عملکرد دستگاه های اجرایی بی انصافی در حق خدمتگزاران  نظام است

نشست خبری احمد خضری فرماندار لامِرد با گلایه های اصحاب رسانه از مدیران اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، نشست خبری مهندس احمد خضری فرماندار لامِرد شامگاه دیروز با گلایه ها و انتقادات خبرنگاران از مدیران اجرایی و عدم همکاری با اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

در این نشست ابتدا خبرنگاران گلایه ها و انتقادات خود را در حوزه های مختلف از جمله افت آب شهر لامِرد، بی کفایتی مدیران بعضی از ادارات، طولانی شدن بعضی از پروژه های ورزشی، پروژه ملی مسکن و عدم پرداخت مطالبات و حقوق کارگران صنایع بیان کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد گفت: متاسفانه روابط عمومی بعضی از ادارات ضیعف هستند ودر انعکاس خبرهای دستگاه اجرایی خود کوتاهی می کنند این انعکاس ندادن عملکرد دستگاه های اجرایی بی انصافی در خدمتگزاران به نظام و آن دستگاه می باشد.

فرماندار لامرد با تایید انتقادات و گلایه ها از مدیران دستگاه های اجرای گفت: با توجه به اهمیت انعکاس عملکرد ادارات تمامی مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند که با ارتباط و هماهنگی با اصحاب رسانه عملکرد اداره خود را در خبرگزاری ها و نشریات منعکس کنند.

خضری خاطر نشان کرد : پروژه هایی که چندین سال هست رها شده را بررسی و با نظارت مسئولین مربوطه با تامین بودجه تکمیل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha