نگارخانه سرو در شیراز افتتاح شد

نگارخانه سرو با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: این نگارخانه در فضایی به مساحت ۱۹٠ متر و صرف هزینه‌ای افزون بر ۲۲ میلیارد ریال ساخته شده است.

رسول موسوی‌ نژادیان افزود: امکانات این نگارخانه از استاندارد ترین و به‌روزترین امکانات موجود در کشور است و امیدواریم هنرمندان فارس بتوانند در فضایی کاملا استاندارد آثار خود را به نمایش بگذارند.

آقای اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم در این مراسم از افتتاح ۱۷ سینما در استان فارس در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با ابتکار سازمان سینمایی و اداره ارشاد استان، برخی سالن‌ها در شهرستان‌ها و شهرهای محروم در حال بازآرایی و متناسب سازی است و ما هم در زمینه تهیه تجهیزات سینمایی همکاری می کنیم.

آقای محمد هادی ایمانیه استاندار فارس هم با بیان اینکه این استان هنرمندان بسیاری دارد که برای نمایش آثار هنری خود به مکانی مطلوب نیاز دارند ، اعلام کرد: طبق دستور وزیر، قرار بر این شد تعدادی از محصولات هنرمندان توسط استانداری خریداری شود تا هنرمندان برای ادامه مسیر هنری، تشویق شوند.

نخستین نمایشگاه نگارخانه سرو با نام «رویش سرو» متشکل از آثار ۱۶ هنرمند شیرازی از امروز آغاز شده و تا هفتم خرداد پذیرای علاقه‌مندان به هنر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha