کردستان به فضاهای مختلف فرهنگی و هنری نیاز دارد

استان فرهنگی کردستان، بویژه سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان به فضاهای مختلف فرهنگی و هنری نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا درآیین بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی هنری شهدای شهرداری سنندج اظهار کرد: احداث مجتمع فرهنگی هنری شهدای شهرداری اقدام بسیار خوبی بود و امیدواریم به پاتوقی برای فعالان عرصه فرهنگ وهنر تبدیل شود و شاهد حضور هنرمندان و تربیت استعدادهای توانمند در این حوزه باشیم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری و کار شهرداری کاری بسیار سخت و طاقت فرسا است، گفت: در دستگاه‌های دولتی در صورت وجود مشکلات، حقوق پرسنل به موقع پرداخت می‌شود اما در شهرداری خدمت به مردم، انجام خدمات شهری و تامین حقوق و مزایای پرسنل همواره دغدغه است.

استاندار کردستان یادآور شد: شهر سنندج از جمله شهرهایی است که بافت ناکارآمد و حاشیه زیادی دارد تا جایی که در مجموع استان بیش از ۳۵ درصد آن بافت ناکارآمد است و اقدامات توسعه‌ای در چنین بستری نیاز به تلاش جهادی دارد.

وی اضافه کرد: در فرآیند ارائه خدمات فرهنگی، عمومی، هنری و خدماتی نقاط ضعف و قوت وجود دارد لذا باید در زمان نقد، نقاط قوت و ضعف را با هم دید و از این مجموعه حمایت لازم انجام شود.

زارعی کوشا با تاکید بر رعایت بیشتر حقوق پرسنل و مردم، بر خدمات‌رسانی بیشتر به شهر و شهروندان، گفت: همه باید دست به دست هم در مسیر خدمت به مردم استان تلاش کرده و در این راستا تمام توان خود را بکار بگیریم.

وی ابراز امیدواری کرد، با تلاش شبانه‌روزی بتوانیم بسترهای توسعه همه‌جانبه در این استان را مهیا کرده و با پاسخگویی به مطالبات مردمی زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر آنان را فراهم سازیم.

استاندار کردستان در ادامه سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به کردستان در اردیبهشت ۸۸ را نقطه عطفی در تاریخ این استان دانست و گفت: معتقدیم دستاوردهای سفر رهبری به استان کردستان آنچنان که باید در جامعه تبیین نشده است.

وی یادآور شد: خیلی از نسل‌های جدید به ویژه دهه ۸۰ و ۹۰ شناختی از شرایط کردستان در قبل از سفر مقام معظم رهبری به استان ندارند لذا می‌طلبد وضعیت توسعه‌ای استان در قبل و بعد از سفر رهبری بیان شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha