انتصاب معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد

آیین تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامِرد بگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، آیین تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید دانشجویی و فرهنگی این واحد دانشگاهی با حضور اعضای هیات علمی و کارکنان در سالن اجتماعات دکتر شهید شهریاری ساختمان اداری دانشگاه برگزار شد.

دکتر سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی لامرد انتقال و جابجایی مسئولیتها کاملا در جوی دوستانه و با هماهنگی و همکاری مسئولین سابق و جدید بدون هیچگونه حاشیه ای برگزار می گردد که از نقاط قوت دانشگاه می باشد. وی افزود هیچ مسئولیتی همیشگی نخواهد بود بلکه فرصتی کوتاه جهت خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد دکتر ابوذر همتی معاون سابق دانشجویی و فرهنگی را فردی منظم، مسئولیت پذیر، خلاق، متدین، خاکی و متعهد توصیف کرد که کسب مقامهای برتر دانشجویی و فرهنگی در استان موید تلاش و خلاقیت وی و مجموعه تحت مدیریتشان می باشد که علی رغم استعفای وی، می بایست در حوزه های دیگر ایفای نقش نماید تا همواره بتوان از خدمات ارزنده شان مانند گذشته استفاده نمود.

وی دکتر جعفر پرتابیان را نیز فردی مسئولیت پذیر و خلاق برشمرد که سالها تجربه همکاری در حوزه فرهنگی در مقوله گفتمان تمدنی را در سابقه کاری خود دارد و از اساتید توانمند دانشگاه می باشد که امید است شاهد رونق فعالیتهای فرهنگی و دانشجویی در آینده باشیم.

دکتر ابوذر همتی اظهار داشت در سالهای خدمت در پست معاونت دانشجویی و فرهنگی همواره حمایتهای ریاست و هیات رئیسه دانشگاه در کنار همکاری صمیمانه همکاران حوزه دانشجویی و فرهنگی و سایر کارکنان و اساتید، مایه دلگرمی و ایجاد انگیزه جهت خدمت بود و این سالها را سالهای گرانمایه و ارزشمندی برشمرد. وی در خصوص فعالیتهای حوزه مدیریتی خود تصریح کرد که تمام برنامه ها بر اساس اسناد بالا دستی ریل گزاری و اجرا شد و در این راه سعی شد از نظرات و پیشنهادات خلاقانه و کاربردی همه همکاران تا حد ممکن استفاده شود و تمام موفقیتهای بدست آمده نتیجه کار تیمی و تعاملات و هم افزایی در تمام قسمتهای دانشگاه بوده است.

دکتر جعفر پرتابیان از حسن توجه ریاست دانشگاه و خدمات تمام معاونین قبلی این حوزه تشکر نمود و گفت: در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، تاکید بر حذف تصدی گری و انجام امور با همکاری دانشجویان، اساتید و کارمندان می باشد و بر فعال تر شدن کانونهای دانشجویی و اساتید تاکید نمود. وی گسترش فرهنگ اسلامی – ایرانی را از برنامه های آینده این معاونت اعلام نمود.

در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس از خدمات ارزشمند دکتر ابوذر همتی تقدیر و تشکر گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha