کد خبر: 216682
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۰
پارکینگ طبقاتی اندیشه بهسازی می شود

شهردار منطقه ۷ از اجرای پروژه بهسازی و تجهیز پارکینگ طبقاتی اندیشه در جهت افزایش رفاه حال شهروندان و ارتقاء کیفیت خدمات رسانی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)نصراله آبادیان گفت: در این طرح خط کشی و کف سازی پارکینگ و روشنایی و افزایش ایمنی با استفاده از روش‌های روز و استاندارد اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح کف سازی پارکینگ با استفاده از اپوکسی انجام خواهد شد، افزود: کفپوش اپوکسی یکی از انواع کفپوش پارکینگ است که می‌توان آن را به سادگی در سطوحی که بتنی هستند، اجرا کرد. کفپوش اپوکسی پارکینگ به‌صورت بدون درز و یکپارچه است. شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: با اجرای این طرح سیستم‌های روشنایی، هشدار دهنده، سرقت و اطفای حریق و نشان دهنده ظرفیت پارکینگ هوشمند سازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طرح بهسازی و تجهیز پارکینگ اندیشه، عملیات مقاوم سازی و پایدار سازی نیز اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: با نصب تابلوهای دیجیتالی در ابتدای ورودی پارکینگ و ابتدای تقاطع خیابان شهید قندی شهروندان می‌توانند از ظرفیت‌های خالی و فضاهای اشغال شده در پارکینگ باخبر شوند و بنا برآن برنامه ریزی کنند و وارد پارکینگ طبقاتی شوند. پارگینگ اندیشه در تهران خیابان دکتر قندی – ابتدای خیابان سهروردی جنب مجتمع تجاری اندیشه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha