صعودِ (صعود ۷۳۰) به قله‌ی روایت امید در فارس

همزمان با هفته روابط عمومی و ارتباطات و در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های استان فارس از کتاب «صعود ۷۳۰» روایتگر ۷۳۰ روز تلاش دولت سیزدهم در استان فارس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در آیین رونمایی از کتاب《صعود ۷۳۰》آن را ارزشمند توصیف کرد و گفت: این کتاب که خلاصه ای از زحمات و تلاش های کارکنان و مدیران دولت سیزدهم است که در راستای جهاد تبیین ضروری است.
استاندار فارس افزود: کتاب «صعود ۷۳۰» چشم انداز کلی استان پهناور فارس را در حوزه خدمت رسانی دولت ارایه کرده و مرجع مستدلی برای شناخت ظرفیت های استان از سوی مدیران کشوری است.

خاطرنشان می سازد کتاب «صعود ۷۳۰» در ۵ فصل، ۷۳ آیتم و ۱۹۲ صفحه با مشارکت ۱۰۴ سازمان و دستگاه اجرایی استان به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس تدوین گردیده است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس در خصوص این کتاب گفت: این اثر ارزنده، در قالب جداول آماری و نمودار تهیه شده و درک محتوای آن برای مخاطبان تسهیل شده است.

فرج زاده افزود: اطلاعات آماری کتاب «صعود ۷۳۰» مربوط به ۷۳۰ روز تلاش دولت سیزدهم در استان فارس است که می تواند دستمایه ی رسانه ها برای تهیه گزارش های مستند قرار گرفته و جامعه نخبگانی می تواند از محتوای آن در راستای جهاد تبیین بهره مند شوند.

وی بیان داشت: این کتاب حاصل تلاش ۲هزارنفر ساعت از مدیران کل، مدیران آماری، روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان و همت گروه تحقیق و تدوین است که طی هفت ماه به صورت تخصصی به کنکاش داده های آماری، راستی آزمایی و تجمیع آنها در قالب جدول و نمودار همت گماشتند و مرجع متقنی برای بررسی های آتی خواهد بود.

وی گفت: روند تدوین این کتاب، تجربه ی ارزنده ای است که برپایه آن ضرورت اشراف مدیران روابط عمومی بر عملکرد کلی دستگاه های اجرایی بیش از گذشته آشکار گردید.

این کتاب در آستانه هفته روابط عمومی و ارتباطات، توسط استاندار فارس رونمایی شد.

صعودِ (صعود ۷۳۰) به قله‌ی روایت امید در فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha