کد خبر: اجرای-طرح-شهید-سلیمانی-نقش-موثری-در-کاه
۱۵ دی ۱۳۹۹، ۹:۳۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر شاپور بدیعی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی"مسجد سنگر سلامت" از اواخر آبان با همکار ی نیروهای بسیج و سایر ارگان ها به اجرا در آمده است خاطر نشان کرد: اجرای این طرح گام موثری در کاهش آمار بیماران بستری و سرپایی و کاهش فشار کاری مدافعان سلامت داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در مرحله سوم افزایش تعداد بیماران کرونایی، تمامی مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه به طور همزمان به بیماران کرونایی و غیر کرونایی خدمات رسانی نمودند تصریح کرد: اجرای این طرح موجب افزایش کیفیت خدمات رسانی به بیماران و جلوگیری از ایجاد ازدحام در برخی از مراکز درمانی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اقدامات انجام شده آنالیز و میزان خدمات رسانی به بیماران کرونایی در مراکز درمانی مختلف و تاثیر گذاری در کاهش روز بستری و مرگ و میر بیماران در حال بررسی است تصریح کرد: با اجرای این طرح ضمن رفع کاستی ها و کمبودها، نسبت به تقویت نقاط قوت نیز اقدام می شود تا بتوان به شکل بهتر و با کیفیت تری به بیماران خدمات رسانی نمود.

جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا ضمن قدردانی از همکاری موثر سازمان تامین اجتماعی و بیمارستان فارابی و بیمارستان های نظامی اظهار کرد: مراکز درمانی زیر پوشش این دو نهاد در دوران بحران کرونا نقش موثری در خدمات رسانی به بیماران داشته است که این همکاری ها شایسته تقدیر است.

دکتر بدیعی با اشاره به اجرای برنامه پزشکی از راه دور در کلان منطقه 9 آمایشی با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد:  به منظور ارائه بهتر خدمات، هماهنگی میان حوزه های بهداشت و درمان لازم است که برنامه ریزی در این زمینه در حال انجام است.

وی تصریح کرد: تمامی پایگاه های فعال در سطح منطقه بر اساس چک لیست مورد ارزیابی قرار می گیرند تا بتوان فرایند خدمات به بیماران را به شکل مطلوبی انجام داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha