کد خبر: ارائه-آموزش-های-همگانی-هلال-احمر-به-۶۵۰
۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۱۲
ارائه آموزش های همگانی هلال احمر به ۶۵۰ هزار داوطلب در خراسان جنوبی

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، مسلم حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات ۱۱ ماهه سال جاری بیان کرد: ارائه آموزش های همگانی اعم از اطلاع رسانی عمومی، آگاه سازی، دوره های مبتنی بر نیاز محلی، انتقال پیام های آموزشی و حساس سازی جامعه به ۶۵۰ هزار نفر از جمله اقدامات انجام شده است.

وی برگزاری ۷۹ دوره پیرامون آموزش های کمک های اولیه و مهارت های داوطلبی را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و افزود: هزار و ۳۰۵ نفر آموزش های ارائه شده در این دوره ها را فرا گرفته اند.

حسینی ارائه آموزش های تخصصی امداد و نجات به ۳۱۰ نفر، ارائه ۸۵ دوره آموزش همگانی خانه های هلال و برگزاری دوره های تربیت مربی پایه داوطلبی برای ۲۱۷  نفر را از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری دانست.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: ارائه آموزش کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به دو هزار و ۱۴۹ نفر  و ارائه آموزش های مرتبط با کرونا هم از جمله اقدامات ۱۱ ماهه سال جاری است.

حسینی با اشاره به آموزش های مرتبط با کرونا در سالجاری اظهار کرد: تهیه 22 عنوان پوستر آموزشی با موضوعات پیشگیری و مقابله با کرونا و تهیه 13 کلیپ و موشن گرافی و انتشار از شبکه های اجتماعی از جمله اقدامات انجام شده است.

وی برگزاری دوره ضمن خدمت الکترونیکی آشنایی با کرونا، پیشگیری، پاسخ و بازیابی ویژه 150 نفر از پرسنل جمعیت استان را از دیگر اقدامات سال جاری دانست و گفت: همچنین دوره ضمن خدمت کرونا، احتیاطات و پیشگیری های اولیه ویژه پزشکان و مراقبین سلامت برای 140 داوطلب برگزار شده است.

وی بیان کرد: برگزاری دوره آموزشی آشنایی با روش های پیشگیری، دانستنی های ضروری مقابله با ویروس کرونا برای هزار و ۱۹۵ شرکت کننده، آموزش ۱۲ هزار نفر از عزاداران حسینی برای آشنایی با ویروس کرونا و راه های پیشگیری از آن در دهه اول محرم و برگزاری مسابقه پیامکی هم از دیگر اقدامات مقابله با این ویروس بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha