کد خبر: ارائه-خدمات-درمانی-در-بیمارستان-٢٩-بهم
۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۱۸

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، ضمن ابراز خرسندی از کیفیت ارائه خدمات درمانی در بیمارستان ٢٩ بهمن تامین اجتماعی تبریز، از کادر ساعی این بیمارستان، تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت  دکتر سلمان خدادادی در بازدید از بیمارستان ۲۹بهمن تبریز، ضمن عیادت از بیماران بخش همودیالیز و NICU کودکان، اظهار داشت: این بازدید در راستای مأموریت کمیسیون اجتماعی مجلس و با هدف حمایت، پیگیری و افزایش اعتبارات بخش درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی انجام می شود.


نماینده مردم ملکان اظهار داشت: با سابقه ای که از پشتکار مدیریت درمان استان، سراغ دارم قطعا کارهای مثبت و ماندگاری در سطح این استان انجام خواهد شد و نویدبخش بهره مندی مردم شمالغرب کشور خواهد بود.
مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در ادامه با اشاره به قدمت ۵۰ساله بیمارستان ۲۹بهمن، زلزله خیز بودن منطقه، عوارض ناشی از زلزله های اخیر و اذعان کارشناسان سازمان به وضعیت نامساعد ساختمان بیمارستان؛ بر لزوم راه اندازی سریع بیمارستان ۳۲۷تختخوابی تازه کلنگ زنی شده منطقه خاوران تأکید نمود.


دکترجمال الدین نیکنامی افزود: بیمارستان ۲۹ بهمن تبریز با تلاشهای مستمر مجموعه کارکنان، از حالت تک تخصصی به جنرال تبدیل شده  و با ۹۶تخت فعال و ضریب اشغال ۸۴ درصدی، در حال ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان عزیز است.


وی یادآور شد: با توجه به سیل عظیم مراجعین به مراکز ملکی، کمبود فضای فیزیکی و مشکلات عدیده دیگر، درحال حاضر امکان استقرار واحدهای اضافی در این بیمارستان وجود ندارد و با امکانات فعلی اقدام به پذیرش بیماران کرده ایم.
دکتر حیدری رئیس بیمارستان ۲۹ بهمن  نیز با اشاره به راه اندازی زایمان بی درد در این مجموعه و اعلام رضایتمندی از کاهش سزارین؛ گفت: زایمان طبیعی در حال افزایش است و ما در صدد دستیابی به شاخص های زایمان طبیعی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha