کد خبر: افتتاح-بیمارستان-۶۴-تختخوابی-سردار-شه
۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۹:۵۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  سپاه نیوز؛در مراسمی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از مقامات و مسئولان محلی،بیمارستان ۶۴ تختخوابی  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر  چاه مبارک  استان بوشهر افتتاح و راه اندازی شد .

فرمانده کل سپاه در این آیین سپاه را سرمایه و ثروت حیاتی و دارایی معنوی ملت ایران توصیف و  بیان کرد: مردم برای سپاه بسیار مقدسند. نور چشم اند. و پیشمرگی برای آنها و برای حفظ آبرو و نوامیس این مردم و برای پیشرفت و امنیت این مردم  معانی مقدسی است که سپاه در جستجوی آن است.

سرلشکر سلامی خاطر نشان کرد :هیچ منتی بر مردم نیست و خدمت گذاری به این مردم یک وظیفه و ماموریت دائمی است . این دستور فرمانده عظیم الشان ما است که بی دریغ و بدون منت و اذیت در صداقت و بااخلاص در خدمت این مردم باشیم.

همچنین در این مراسم فرمانده نیروی دریایی سپاه  نیز گفت : ساخت و تجهیز این بیمارستان در نقطه محرومی از کشور در راستای کمک رسانی  و ارائه کمک به مردم عزیز از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 سردار تنگسیری در ادامه افزود : ما در این بیمارستان  بهترین تجهیزات درمانی را قرار دادیم و در آینده نزدیک ان شاءالله بخش های فوق تخصصی دیگر در این بیمارستان راه اندازی خواهد شد.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه یادآور شد :این از افتخارات بزرگ ما است که خودمان را خادم مردم می دانیم و همیشه خودمان از مردم می دانیم و برای رفع مشکلات مردم همیشه تلاش می کنیم.

سردار تنگسیری افزود: ساخت و تجهیز این بیمارستان در نقطه محرومی از کشور در راستای کمک رسانی  و ارائه کمک به مردم عزیز از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

بنابه این گزارش ،این بیمارستان شامل بخش های عمومی درمانی ، اورژانس ،بستری ، آزمایشگاه و تصویر برداری درمانی در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و با زیر بنای ۷۲۰۰ متر مربع در سه طبقه به بهره برداری  رسید.

بیمارستان شهید سلیمانی برای استفاده عموم مردم این منطقه و  از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به استان هرمزگان در سال ۹۰ تامین و تجهیز شده است.

از امکانات این بیمارستان بخش های سی سی یو ، آی سیو ، آی سیو نوزادان ،زایشگاه ، رادیولوژی ، درمانگاه و سایر امکانات درمانی  می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha