کد خبر: افت-تحصیلی-۸۵-درصدی-دانش-آموزان-سراوان
۱۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، ملک فاضلی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 19 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: از وزیر بهداشت و مدافعین سلامت تشکر می کنم که در جهت مبارزه با بیماری کرونا تلاش کرده اند. از وزیر بهداشت جهت ساخت بیمارستان ایران مهر تشکر می کنم. از ایشان جهت اول تجهیز و دوم تامین نیروی انسانی و سپس افتتاح آن تشکر ویژه دارم. این درخواست مؤکد مردم حوزه انتخابیه بوده است.

نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، مطرح کرد: راه های حوزه های انتخابیه مشکلات فراوانی داشته و راه ارتباطی خاش، سراوان و فرودگاه و راه های روستایی در بدترین وضعیت قرار دارند.

وی خطاب به وزیر نیرو، گفت: به دلیل کاهش بارندگی و مشکلات چاه های آب فعلی و بحران آب پیش رو؛ از سد ماشکید علیا برای شهرهای سیب و سوران و مهرستان انتقال آب صورت گیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش، افزود: به دلیل نبود زیرساخت مناسب و وضعیت نامناسب نیروهای خرید خدمتی، ساعتی و نهضتی مشکل افت تحصیلی 85 درصدی دانش آموزان در بعضی از مناطق حوزه انتخابیه ادامه خواهد داشت.

فاضلی با درخواست از وزیر امورخارجه و وزیر کشور مطرح کرد: موضوع ساماندهی مرزهای گمرک کهک و جاسک، رسمی کردن مرزها و راه اندازی و ساماندهی هفت گذر و بازارچه مرزی برای مردم منطق بسیار مهم است./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha