کد خبر: امدادرسانی-نیروهای-هلال-احمر-خراسان-ج
۴ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۴۰
امدادرسانی نیروهای هلال احمر خراسان جنوبی به 139 حادثه دیده

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمد رضا رضایی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: نیروهای هلال احمر در 48 ساعت گذشته به 13 مورد ماموریت اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه از این ماموریت ها شش مورد جاده ای و هفت مورد سیل و آبگرفتگی بوده است، افزود: طی این ماموریت ها به 139حادثه دیده امدادرسانی شده است.

رضایی بیان کرد: همچنین از مجموع حادثه دیدگان 19 نفر مربوط به حوادث جاده ای و 120 نفر مربوط به حوادث سیل و آبگرفتگی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به آبگرفتگی برخی منازل، 20 بسته مواد غذایی و 50 گالن آب بین آسیب دیدگان توزیع شده است.

رضایی با بیان اینکه 78 نفر در قالب 28 تیم به این حوادث امدادرسانی داشته اند، گفت: 28 خودرو و دو دستگاه لجن کش و موتور پمپ در این ماموریت ها به کارگیری شده است.

وی از انجام دو عملیات رهاسازی در حوادث جاده ای طی 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: از شهروندان خواستاریم هنگام بارش باران از قرارگرفتن در مسیر رودخانه های فصلی و مسیر آب پرهیز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی یادآور شد: بنا به اعلام مدیریت بحران همچنان 23 پایگاه امداد و نجات سطح استان در آماده باش کامل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha