کد خبر: انتخابات-نظام-پزشکی-تا-ساعت-20-در-شهر-تهر
۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۴
احتمال تمدید زمان انتخابات نظام پزشکی

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت؛ جلیل کوهپایه زاده، رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان تهران در حاشیه هشتمین انتخابات نظام پزشکی گفت: هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کشور در تاریخ 25 تیر در حال برگزاری است و در شهر تهران، سه مکان مجزا در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود. انتخابات از ساعت 8 صبح آغاز شده است و در شهرهای زیر 500 هزار نفر جمعیت تا ساعت 16 ادامه دارد.

وی افزود: در شهرهای بالای 500 هزار نفر جمعیت مثل شهریار و تهران تا ساعت 20 ادامه دارد. این انتخابات در شهرهایی که تا ساعت 16 مهلت رای گیری مشخص شده است می‌تواند تا ساعت 20 تمدید شود و در شهر تهران تا ساعت 22 نیز قابل تمدید است.

کوهپایه‌زاده افزود: میزان استقبال از انتخابات در شهر تهران فراتر از همیشه بوده است و مشارکت 50 درصد بیشتر از پیش‌بینی‌ها بوده است. برای رعایت پروتکل‌ها نیز تلاش شد رعایت فاصله گذاری تا حد امکان رعایت شود. همچنین با جدا کردن بخش‌های مختلف رشته‌ها نیز تلاش شد پروتکل‌ها رعایت شود و این انتخابات با نظارت هیات نظارت ادامه پیدا می‌کند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان تهران با بیان اینکه تا کنون تخلفی صورت نگرفته است افزود: تا کنون شاهد چند مورد اعتراض بودیم اما تخلفی مشاهده نشده است. همکاران ما مواردی از تبلیغات را شاهد بودند که جلوی این کار گرفته شد و گزارش‌های آن به هیات نظارت اعلام شده است./ فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha