کد خبر: اهتمام-در-پشتیبانی-و-رفع-موانع-رونق-تول
۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲
اهتمام در پشتیبانی و رفع موانع رونق تولید، ۱۴۰۰ را به سال به شکوفایی اقتصادی تبدیل می‌کند

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، محمد صفری ملک میان نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی طی پیامی سال نو را به تمامی ملت ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

‍ بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

نوروز، آغاز بهار، مظهر احیای دوباره طبیعت و شکوه خلقت است که به آدمی پیام زندگی دوباره، معاد، غبارروبی دل، تحول در افکار و رفتار، تدبر و تفکر و پیام از خود رستن و به خدا پیوستن می دهد.

سالی که گذشت برای مردم کشورمان سال سختی بود. دشواری‌های اقتصادی که با بیماری کرونا گره خورده بود برای بسیاری از هموطنان عزیزمان زندگی را سخت کرده بود. شماری از هموطنانمان را در موج بیماری کرونا از دست دادیم و البته در کنار آن، همدلی و کمک های مومنانه التیام بخش این مسیر بود که ملت بزرگ ایران از همان روز‌های ابتدای سال جلوه های بی بدیلی از آن را به نمایش تا سختی تحمل این بیماری و مشکلات اقتصادی ناشی از آن برای هموطنان کمتر احساس شود

تلاش های وافر کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران و دیگر اعضای کادر درمان در سالی که گذشت جلوه ای بی بدیل از نوعدوستی بود که تا پای جان ادامه یافت و در این راه تعدادی از این عزیزان هم به قافله شهدا پیوستند و این از خودگذشتگی همچنان ادامه دارد.

سال پیش رو با درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری شده که دغدغه ایشان به رونق و چرخه  تولید ملی را به همراه دارد  از این رو همه باید به این امر مهم دقت نظر داشته تا سال 1400 را با پشتیبانی و رفع موانع رونق تولید به سال شکوفایی اقتصاد در کشور تبدیل کنیم.

سلام و درود خدا به ارواح مطهر و نورانی شهدا بویژه شهدای عزیز مدافع سلامت، اینجانب حلول سال 1400 را به محضر مقام معظم رهبری، آحاد ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران  و  مردم مومن ولایتمدار شهرستان های رودسر و املش تبریک عرض نموده، سلامتی و توفیقات روزافزون همگان را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha