کد خبر: اورژانس-کشور-نیازمند-اهداف-و-ماموریت-ه
۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۱۱

قائم مقام وزير بهداشت  خطاب به کارکنان اورژانس کشور گفت: مسوولین کشور شب ها به این امید که شما بیدارید، می خوابند.

به گزارش خبرگزاري سلامت  به نقل از وبدا دکتر ایرج حریرچی معاون کل و سخنگوی وزارت بهداشت که در جشن چهل و یکمین سالگرد تاسیس اورژانس کشور سخن می گفت، با تشکر از خدمات دکتر صابری نیا در مدت تصدی ریاست مرکز اورژانس گشور گفت: امیدواریم که دکتر کولیوند نیز که با اشراف به سختی ها و مشکلات این سمت، قبول مسوولیت کرده در این عرصه موفق باشند.


سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه با تبریک این روز به کارکنان اورژانس کشور و تقدیر از زحمات آنان گفت: بدانید که مسوولین کشور شب ها به این امید که شما بیدارید می خوابند و افتخاری که برای وزارت بهداشت می ماند حاصل تلاش های شبانه روزی شماست.


وی به از خود گذشتگی پرسنل اورژانس اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که وقتی برای یکی از نزدیکان ما کسالتی پیش می آید، دلمان به درد می آید؛ حال ببینید که افرادی که هر روز جان خود را برای خدمت به مردم به خطر می اندازند، چه روحیه ای باید داشته باشند.


دکتر حریرچی ضمن اشاره به موفقیت های بدست آمده توسط مرکز اورژانس کشور در این سال ها تاکید کرد و گفت: الان وقت آن است که اورژانس کشور برای موفق بودن و موفق ماندن در این عرصه، علاوه بر انجام وظایف قبلی خود، ماموریت ها و اهداف جدیدی برای خود طراحی کند.


دکتر حریرچی با اشاره به اینکه در حال حاضر فیلم ها و سریال های با محوریت سلامت و درمان در کشورهای اروپایی بیشترین ساعات را به خود اختصاص می دهند خاطرنشان کرد: اورژانس کشور می تواند از طریق ساخت فیلم ها و سریال ها، ورود به برنامه های کودک و نوجوان و فعالیت هایی از این دست می تواند ضمن آموزش همگانی، جامعه را با فعالیت های اورژانس آشنا کند.


دکتر حریرچی در پایان ضمن تاکید بر پیگیری استخدام حدود 4هزار نیروی جدید برای جبران کمبود نیروی انسانی این مرکز، از مدیران اورژانس خواست که تا با توجه به اینکه بیشترین آمار تلفات جاده ای کشور در مسیر ها و جاده های فرعی کشور رخ می دهد، این موضوع را نیز مد نظر داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha