عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی ظهر پنج‌شنبه ۵ اسفند از پروژه ترمینال سلام و هم‌چنین ترمینال مسافری در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بازدید‌ کرد و از مسافران پرواز تهران - نجف جویای کیفیت و نحوه سرویس‌دهی فرودگاه به آنها شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز پنج شنبه ۵ اسفند با حضور در شهر فرودگاهی حضرت امام از طرح توسعه این فرودگاه بازدید کرد.

وزیر راه و شهرسازی را در این بازدید محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان و  مهندس خواجه دلوئی معاون توسعه ساختمان همراهی می‌کرد.

آخوندی ابتدا بازدید کاملی از اپرون و بخش‌های مختلف ترمینال در حال ساخت سلام به عمل آورد و در جریان آخرین وضعیت تکمیل و تجهیز ترمینال بین‌المللی سلام قرار گرفت.

شیرمحمدی مدیر پروژه سلام نیز در ادامه گزارش کاملی از آخرین تغییرات ایجاد شده و درصد پیشرفت ترمینال سلام ارائه داد و گفت: هم اکنون این پروژه در مرحله پیشرفت ۴۶ درصدی است و با توجه به حضور و آغاز به کار جدی سرمایه‌گذار جدید (بنیاد مستضعفان) بخش قابل توجهی از خریدهای ترمینال سلام انجام شده است و ۳۰ میلیارد تومان خرید باقی مانده از هفتهٔ آینده با نقدینگی جدیدی که به کارگاه تزریق می‌شود انجام می‌شود.

بازدید از بخش‌های مختلف ترمینال مسافری فرودگاه حضرت امام نیز بخش دیگری از برنامه آخوندی در حضور نیم روزه خود در شهر فرودگاهی حضرت امام بود.

وی علاوه بر بازدید از روند توسعه یال شرقی ترمینال مسافری که به گفته معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تا پایان امسال تکمیل و ۲۴ هزار مترمربع به ظرفیت سالن می‌افزاید، از مسافران پرواز تهران - نجف جویای کیفیت و نحوه سرویس‌دهی فرودگاه به مسافران شد.

احداث پارکینگ هواپیما در ضلع شمالی فرودگاه امام خمینی (ره) پروژه دیگری بود که مورد بازدید آخوندی و هئیت همراه قرار گفت.

به گفتهٔ شیرمحمدی این استند به مساحت ۱۱۳ هزار مترمربع با حجم سرمایه‌گذاری ۲۸ میلیارد تومانی ساخته می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha