کد خبر: بازدید-معاون-درمان-وزارت-بهداشت-از-مرک
۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۳۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  وبدا، دکتر قاسم جان بابایی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در راستای خدمات رسانی به شهروندان، نحوه خدمات رسانی به مراجعین، فرایند غربالگری و نمونه گیری از بیماران مشکوک به کووید-19 را مورد ارزیابی و در این زمینه توصیه های راهبردی را ارائه داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در حال حاضر ۲۹ مرکز خدمات جامع سلامت در مشهد و شهرستان های زیر پوشش از ساعت ۸ الی ۲۲ به بیماران مبتلا و یا مشکوک به کووید-۱۹ خدمات ارائه می دهد.

دکتر مهدی قلیان با بیان اینکه بر اساس نظام ارجاع بیماران کرونایی، مراکز خدمات جامع سلامت نخستین سطح ارائه خدمات به این دسته از بیماران محسوب می شود، خاطر نشان کرد: به منظور توسعه خدمات رسانی به شهروندان تعداد پزشکان، تیم های مراقبین سلامت و زمان ارائه خدمات به بیماران در مراکز خدمات جامع سلامت ویژه کرونا افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هر چه میزان مراجعه شهروندان به سطح یک افزایش یابد به طور حتم از مراجعه مستقیم به مراکز بیمارستانی و افزایش ازدحام در این مراکز جلوگیری می شود تصریح کرد: شهروندان در صورت نیاز به خدمات تصویر برداری از طریق مراکز خدمات جامع سلامت به مراکز سطح دو و در نهایت به بیمارستان ها ارجاع داده می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha