کد خبر: بازسازي-و-اصلاح-شبكه-گسترده-توزيع-برق-ك
۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۸
بازسازي و اصلاح شبكه گسترده توزيع برق كشور

به‌گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت به نقل از وزارت نیرو (پاون)، "غلامعلي رخشاني مهر" افزود: اين حجم از تاسيسات همواره تعمير و نگهداري مي‌شود، اما امسال به منظور ايجاد هم افزايي بيشتر، ۱۲ برنامه سراسري تنظيم شد تا در قالب آن بتوانيم تعميرات شبكه را انجام دهيم.

رخشاني مهر ادامه داد: براساس برنامه ريزي صورت گرفته، ۱۲ محور اصلي براي تعميرات سراسري در پنجشنبه و جمعه آخر هر ماه تدوين شده است.

وي ادامه داد: در قب اين برنامه، حدود  ۱۲۰۰ اكيپ عملياتي با شعار مبنايي تامين نيروي برق براي شهروندان و با محوري اصلي كه ماهانه اعلام مي‌شود، نسبت به انجام تعميرات اقدام مي‌كنند.

رخشاني مهر با بيان اينكه دور بعدي تعميرات، ويژه تعويض كابل‌هاي خودنگهدار و اصلاح شبكه‌هاي فرسوده خواهد بود، خاطرنشان كرد: بر اين اساس در مكان‌هايي كه شبكه‌ها در حريم هستند و مشكلاتي براي شهروندان ايجاد مي‌كنند، اقدام به اصلاح شبكه خواهد شد.

وي همچنين با اشاره به اينكه از اين پس هموطنان در سراسر كشور مي‌توانند مشكلات و خرابي‌هاي شبكه‌هاي توزيع را از طريق "اپلكيشين برق من" يا شماره ۱۲۱ اعلام كنند، تاكيد كرد: امكان بارگذاري عكس، فيلم و متن در اين اپليكيشن وجود دارد و مشتركان مي‌توانند در صورت مشاهده مشكلات شبكه، خرابي‌ها و.... نسبت به گزارش آن به صورت لحظه‌اي  اقدام كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha