کد خبر: بخش-اعظمی-از-حماسه-سازی-ها-در-حوزه-بهداش
۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۲۴

به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در مراسم رونمایی از تندیس فرشته مهر مدافعان سلامت و گرامی داشت ۱۱۰ شهید و ۳۰۰۰ جانباز راه سلامت،  دکتر علی ربیعی اظهار کرد: سایه تلخ کرونا و سختی های این ویروس نوپدید با تدابیر ویژه وزیر بهداشت و فرمانده مقابله با کرونا در کلان شهر تهران به بهترین شکل مدیریت شد.

سخنگوی دولت با اشاره به این که مدافعان سلامت قهرمانانه روحیه ایثارگری را به نمایش گذاشتند، گفت: در تمامی بحران ها بخش اعظمی از حماسه سازی ها در حوزه بهداشت و درمان کشور انجام می شود.

وی با اشاره به این که مدافعان سلامت قهرمانانه روحیه ایثارگری را به نمایش گذاشتند، گفت:  در تمامی بحران ها بخش اعظمی از حماسه سازی ها در حوزه بهداشت و درمان انجام می شود.

سخنگوی دولت گفت: تاریخ یک  کشور، روزهای سخت جامعه است، داستانها و روایت هایی که ار فداکاری و ایثارگرها برای نسل های آینده نقل می شود.

 دکتر ربیعی خاطرنشان کرد: دولت، کادر بهداشت و درمان و نیروهای مردمی تمام تلاش خود را برای مقابله با کرونا به کاربستند و از این آزمایش سربلند بیرون آمدند.

 سخنگوی دولت با بیان این که تمامی اجزای دولت قدردان خدمات جامعه پزشکی و کادر درمان هستند اظهار کرد: تمامی خدمات و ایثارگری های مدافعان سلامت در حافظه تاریخی جامعه ماندگار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha