کد خبر: برنامه‌های-شهرداری-تهران-برای-ماندن-م
۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۴۶

به گزارش خبرنگار شهری طبنا (خبرگزاری سلامت) مجتبی دانشور در نشست خبری مجازی با اشاره به برنامه‌های شهرداری تهران در نوروز 99 اظهار داشت: سعی داریم فضاهای با نشاط برای مردم به مقوله آموزش شهروندان ایجاد کنیم.

وی افزود: امسال برنامه‌های شهرداری در راستای تشویق مردم برای در خانه ماندن است به همین دلیل کمپین‌های مختلفی در این خصوص تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران ادامه داد: در کمپین‌ها از ظرفیت هنرمندان و به خصوص خانه سینما استفاده شده است. همچنین با کمک ستاد شهر دوستدار کودک و شبکه پویا برنامه‌های سرگرم کننده و مسابقات تعاملی برای کودکان طراحی کردیم.

دانشور با اشاره به اهداء کتاب‌های صوتی تصریح کرد: در این مدت نیز 8 هزار نفر از این کتابها استفاده کردند و شهرداری تهران در ایام نوروز نیز با اپلیکیشن های کتاب همکاری خواهد داشت. شهروندان می‌توانند از هزاران جلد کتاب موجود در این اپلیکیشن‌ها استفاده کنند و با وارد کردن کد شهرداری تهران که در قسمت توضیحات کدهای تخفیف قید شده یک کتاب رایگان بخوانند.

وی با بیان اینکه در این برنامه‌ها به کودکان توجه ویژه‌ای شده است،‌ خاطرنشان کرد: مسابقات ساخت کارت پستال، کاردستی و غیره با محوریت کودکان طراحی شده که اجرایی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha