کد خبر: بیمارستان-شهید-سلیمانی-شهر-قدس-افتتاح
۲۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۱۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، بهره برداری از این بیمارستان نقطه عطفی در توسعه کمی و کیفی زیرساخت های درمانی شهرستان قدس است چرا که پیش از این تنها بیمارستان این شهرستان، بیمارستان ۱۲ بهمن با ظرفیت ۴۰ تختخوابی وابسته به تامین اجتماعی بوده است.

ساخت بیمارستان شهرقدس در سفرهای استانی دولت در سال ۹۴ مورد تصویب قرار گرفت که در این راستا شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس زمینی به مساحت ۲۲ هزار ۴۴۸ متر مربع را برای این اقدام در انتهای بلوار امامزاده برای احداث این مرکز درمانی اختصاص دادند.

پیشرفت فیزیکی این طرح عمرانی تا پایان سال ۹۷ کمتر از سی درصد بود اما  از سال ۹۸ به بعد شاهد پیشرفت قابل توجه ای در این پروژه بیمارستانی بودیم. که به باور بسیاری از دست اندرکاران، مهمترین عامل پیشرفت و تکمیل این بیمارستان تعامل دستگاههای اجرایی بود.

بیمارستان شهر قدس شامل بخش های بستری داخلی، بستری کودکان، بستری جراحی، ccu، Icu، Nicu، اورژانس، بستری روانی، دیالیز، pccu، گهواره نوزاد، درمانگاه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی و دیگر قسمت ها است.

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی سردار شهید قاسم سلیمانی شهرستان قدس با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در چهار طبقه ساخته شده که نقطه عطفی برای جبران کمبود سرانه های تخت های بیمارستانی محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha