کد خبر: بیکاری؛-معضل-جدی-شهرهای-استان-خوزستان
۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۲۴
بیکاری؛ معضل جدی شهرهای استان خوزستان

قاسم ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت، با بیان اینکه جوانان در شهرهای استان خوزستان با بیکاری مزمن مواجه هستند، افزود: با وجود پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و منابع نفتی و گازی و سدهای آبی و نیروگاه های برق؛ خوزستان از ضریب بیکاری بالایی دارد.

وی ادامه داد: این استان از بعد بیکاری در صدر و از بعد اشتغال در ته جدول قرار گرفته است؛ از این بابت ما انتظار داریم که مسئولان نگاه ویژه ای را بر حسب نگاه مقام معظم رهبری داشته باشند چون در خیلی از جاها؛ رهبری وارد می شود و از دولت می خواهد تا به مردم خوزستان رسیدگی شود و امیدوارم در عرصه عمل دولتمردان این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

ساعدی تصریح کرد: وضعیت بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، توسعه شبکه آب و فاضلاب، بهسازی معابر شهری و ... در شهرهای استان خوزستان پذیرفتنی نیست. بیش از پنج میلیون نفر در این استان زندگی می کنند که در طول تاریخ از مرزهای کشور پاسداری کردند و همه شاهد این موضوع هستند که مرز خوزستانی ها در طول تاریخ تغییری پیدا نکرده است.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در خانه ملت گفت: استان خوزستان نیاز به توجه ویژه دارد و امیدوارم دولت در این ماه های آخر حضور خود؛ به وظایفش در قبال این استان عمل کند تا در کارنامه خود حداقل نقطه مثبتی داشته باشد.

وی با انتقاد از عملکرد 8 ساله دولت در قبال این استان اظهار کرد: متاسفانه با وجود حمایت مردم استان خوزستان از روحانی؛ رئیس جمهوری اما هیچ اقدامی برای این استان انجام نداده است و آنها را ناامید کرده است.

خبرنگار: محمدسیاح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha