کد خبر: تامین-اجتماعی-زمینه-ساز-آرامش-بخشیدن-ب
۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷

نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی در بازدید از شعب و بیمارستان امیرکبیر این شهر به عنوان واحدهای ملکی بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در اهواز گفت: تامین اجتماعی زمینه سازآرامش بخشیدن به جامعه است.

تامین اجتماعی زمینه ساز آرامش بخشیدن به جامعه است

 

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر همایون یوسفی در مجلس شورای اسلامی از شعب تامین اجتماعی اهواز بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات بعمل آمده در خدمت رسانی به بیمه شدگان قرار گرفت .

وی با تقدیر از فعالیتهای انجام شده در خصوص بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان حوزه عملکرد شعب تامین اجتماعی شهرستان اهواز گفت : امنیت کارگر و کارفرما از کارکردهای این سازمان است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی همچنین اهتمام در تقویت و رفع موانع موجود در حوزه درمانی و معیشتی مستمری بگیران را از اموری دانست که باید بیش از پیش به آن پرداخت و تلاش کرد تا شرایط مطلوبی را برای این قشر از جامعه فراهم نمود.

در این بازدید محمود یارعلیزاده مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی همواره از اطلاع رسانی به مخاطبانش با هدف شفاف سازی و تبیین نحوه ارائه خدمات در حوزه های بیمه ای و درمانی استقبال نموده است، گفت : از اهداف پیش روی سازمان روانسازی امور جاری و توسعه خدمات به ویژه خدمات الکترونیک و مبتنی بر فناوری های نوین در عرصه IcT است که در جای جای واحدهای شعب تامین اجتماعی شاهد این روند رو به رشد هستیم .

همچنین ، دکتر یوسفی نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی ازبیمارستان تامین اجتماعی امیرکبیر اهواز نیز بازدید کرد .

وی در این بازدید نوسازی بیمارستان امیرکبیر اهواز را یکی از اقدامات خوب ودرخور تحسین سازمان تأمین اجتماعی دانست وافزود: با راه اندازی بیمارستان امیرکبیراهواز بارمراجعات بیمارستان امیرالمومنین  کاهش می یابد واین امرباعث بالا رفتن سطح کیفی خدمات ورضایتمندی مردم خواهد شد.

گفتنی است، بیمارستان ٩٦تختخوابی امیرکبیر اهواز درسال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha