کد خبر: ترافیک-نیمه‌سنگین-در-ورودی-تهران
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری سلامت سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی پراکنده در اکثر جاده‌های کشور اشاره و اظهار داشت: بنابر پیش‌بینی‌ها تا پایان هفته رعایت احتیاط بیشتر در رانندگی و سرعت مطمئنه با توجه به لغزندگی جاده‌ها ضروری بوده و خودروهای حمل و نقل عمومی کالا ، بار و مسافر باید آمادگی لازم برای سفر در این شرایط را داشته باشند.

وی به وضعیت ترافیکی محورها پرداخت و گفت: در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس، آزادراه کرج - تهران در محدوده‌های پل کلاک و گرمدره و محور شهریار - تهران محدوده های شهرقدس و زرنان، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل ، زنجان ، قزوین ، گیلان ، مازندران ، تهران ، سمنان ، گلستان ، خراسان شمالی و خراسان رضوی جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محورهای مسدود شریانی را‌ معلمان - شاهرود، آزادراه سردار حجازی (کنارگذر شرقی اصفهان)، جندق - معلمان،شهداد - نهبندان وخرم آباد - پلدختر اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت تردد بین شهرها در گروه‌های قرمز و نارنجی کماکان ادامه داشته و ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳بامداد در تمامی شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی برقرار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha