کد خبر: تقویت-و-ارتقا-جایگاه-انجمن‌های-بخش-خص
۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۳۷

به گزارش گروه اقتصاد سلامتی خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، مهدی صادقی نیارکی در حاشیه بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان چهارمحال و بختیاری به پتانسیل ها و ظرفیت های صنعتی این استان اشاره و خاطر نشان کرد: چهارمحال و بختیاری در بهره‌مندی از واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ و متوسط با سرمایه‌گذاری‌های مطلوب، جایگاه مناسبی در کشور دارد.

وی تصریح کرد: به‌همین منظور باید راه‌اندازی صنایع میان‌دستی و تکمیلی در چهارمحال و بختیاری با اولویت در دستور کار قرار گیرد.

معاون امور صنایع وزارت صمت یادآور شد: در ۴ دهه گذشته ۸۵۰ پروانه بهره‌برداری در چهارمحال و بختیاری صادر شده و این در حالی است که در ۱۰ ماهه سال‌جاری جاری ۵۵۵ فقره جواز تاسیس جدید در این استان صادر و زمینه تحول در تولید و صنعت استان فراهم شده است.

قرارگیری استان چهارمحال و بختیاری در مسیر جهش تولید با ۳۶۰ واحد تولیدی دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصدی

صادقی نیارکی اظهار داشت: وجود ۳۶۰ واحد تولیدی دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصدی در چهارمحال و بختیاری نشان‌دهنده آمادگی و قرارگیری این استان در مسیر جهش تولید است.

وی گفت: اشتغال‌زایی و ارزش افزوده ناشی از سرمایه‌گذاری‌های صنعتی، باعث تحول در اقتصاد و رونق استان‌های کشور به‌خصوص در مناطق کمتربرخوردار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha