کد خبر: توانمندسازی-و-کشف-و-تعالی-استعدادها-رو
۱۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۹
توانمندسازی و کشف و تعالی استعدادها رویکرد وزارت ارشاد است

به گزارش  گروه استان های  خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سیدمحمد هاشمی، صبح امروز در دیدار با استاندار گیلان با اشاره به رویکردهای جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: توانمند سازی، کشف و تعالی استعدادهای انسانی از مهم‌ترین و اصلی ترین رویکردهای این وزارت است.

وی در ادامه به توانمندی و ظرفیت‌های استان گیلان اشاره کرد و گفت: گیلان از نظر نیروی انسانی بسیار غنی است و باید برای حوزه‌های فرهنگی و کادر یابی و کادر سازی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اقدام شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: همکاری و ارتباط مناسب با استاندار و نماینده ولی فقیه به ویژه در موضوع شورای فرهنگ عمومی باید در دستور کار مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان قرار گیرد.

هاشمی با تأکید بر استفاده از ظرفیت جبهه فرهنگی انقلاب، تصریح کرد: باید از سرمایه‌های انقلابی و نیروهای فعال در این بخش نیز استفاده شود و این وظیفه‌ای است که از سوی وزارتخانه بر عهده مدیران کل استان‌ها گذاشته شده است.

در پایان این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات «فیروز فاضلی» مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، «رضا ثقتی» که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل منصوب شده، معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha