کد خبر: توزیع-نیروی-انسانی-متخصص-باید-بر-حسب-نی
۵ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۲۲

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،سید محمد پاکمهر با اشاره به ضرورت توزیع عادلانه نیروی انسانی متخصص و تجهیزات پزشکی در سطح کشور، گفت: توزیع مناسب نیروهای متخصص فارغ التحصیل رشته های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی کشور خواسته همه مردم و به ویژه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به کمبود پزشک متخصص در حوزه انتخابیه خود، تصریح کرد: در حال حاضر خراسان شمالی به شدت نیازمند نیروی متخصص پزشک است به نحوی که طی نامه‌ای از معاون درمان، وزارت بهداشت نیز درخواست نیرو کردم اما اینکه تا چه میزان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با چنین مشکلی مواجه هستند، نیازمند بررسی و ارزیابی بیشتری است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نمی‌توانیم عنوان توزیع ناعادلانه را بر روی کمبودهای نیری انسانی یا تجهیزات پزشکی بگذاریم چرا که با محدودیت‌هایی نیز مواجه هستیم. بر همین اساس هم کمیسیون بهداشت و درمان موضوع ﺗﻮﺯﻳﻊ ﻧﻴﺮﻭﻱ ﺍﻧﺴﺎﻧﻲ ﭘﺰﺷﻚ ﻣﺘﺨﺼﺺ ﻭ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭ را برحسب نیاز مناطق از وزارت بهداشت مطالبه و پیگیری خواهد کرد. /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha