کد خبر: تیم-لس‌آنجلس-لیکرز-قهرمان-nba-شد
۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۹:۵۸
تیم لس‌آنجلس لیکرز قهرمان NBA شد

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت ششمین بازی تیم های لس‌آنجلس لیکرز  و میامی هیت در سری فینال لیگ بسکتبال NBA برگزار شد که در پایان لیکرز موفق شد که عنوان قهرمانی این فصل را به خود اختصاص دهند.

این بازی که به میزبانی ادون هلس آرنا برگزار شد، با نتیجه ۱۰۶ - ۹۳ به سود یازلن لبران جیمز پایان یافت تا لیکرز سری فینال را ۴ بر ۲ برنده شده و برای هفتمین بار قهرمان NBA شود.

در این دیدار لبران جیمز با کسب ۲۸ امتیاز و ثبت ۱۰ پاس گل دبل‌دبل کرده و بهترین بازیکن تیمش بود، همچنین جیمز موفق شد عنوان MVP فینال را از آن خود کند.

لیکرز با این نتیجه بعد از ۱۰ سال دوباره قهرمان NBA شد. آخرین قهرمانی این تیم به سال ۲۰۱۰ با کوبی برایانت فقید باز می گردد.

لیگ بسکتبال این فصل که به دلیل شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته تعطیل شده بود، از دهم مرداد ماه به صورت متمرکز در شهر اورلاندو از سر گرفته شد که امروز پس از ۷۳ روز با قهرمانی لیکرز خاتمه یافت.

این چهارمین قهرمانی جیمز در NBA بود که چهارمین عنوان باارزش‌ترین بازیکن فینال را هم برای او به ارمغان آورد. جیمز تنها بازیکن تاریخ NBA است که با 3 تیم مختلف ( 2 بار با میامی هیت، یک بار با کلیولند کاوالیرز و یک بار هم با لیکرز) قهرمان لیگ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha