کد خبر: ثبت‌نام-کارگاه‌های-سومین-جشنواره-و-ن
۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲

ثبت‌نام اینترنتی شرکت در 9 کارگاه آموزشی تخصصی  سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران که به همت ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  برگزار می‌شود آغاز شد.

به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران که به همت ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی برگزار می‌شود، از 16 کارگاه آموزشی تخصصی برخوردار است.
تعداد 9 کارگاه از این برنامه در طول مدت برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران برگزار می‌شود و باقی کارگاه‌ها خارج از زمان جشنواره در برنامه‌ای که از سوی ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی ارائه خواهد شد، برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

ثبت‌نام این 9 کارگاه به صورت آنلاین آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس Reg.chtm.isti.ir در سایت ستاد گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی ثبت‌نام کنند.

ظرفیت هریک از کارگاه‌های سومین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی 100 نفر است و تنها افرادی که در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کرده باشند می‌توانند در آن  شرکت کنند. ثبت‌نام برای علاقه‌مندان رایگان است.

روز سه شنبه، 16 شهریور 95، از ساعت 10 تا 13 کارگاه «خود مراقبتی و اصلاح سبک زندگی بر اساس اصول شش‌گانه طب سنتی ایران»  و «معرفی و به کارگیری فن‌آوری‌های نوین در حوزه صنعت گیاهان دارویی و طب سنتی با رویکرد اقتصاد مقاومتی» برگزار می‌شود.

در همین روز از ساعت 14 تا 17 کارگاه «تأمین بذر و اندام تکثیری استاندارد گیاهان دارویی، کنترل گواهی بذور و اندام تکثیری و آشنایی با فناوری-های مربوطه» و کارگاه «الگوسازی کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی در حوزه صنعت گیاهان دارویی و طب سنتی با لحاظ صنایع جانبی و تبدیلی مرتبط» برگزار خواهد شد.

چهارشنبه 17 شهریور از ساعت 10 تا 13 کارگاه‌های «بازاریابی فن آوری» و «آشنایی با فرایند تشکیل و ارزیابی و تعیین صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان و حمایت آنها از طریق صندوق شکوفایی و نوآوری» برگزار می‌شود.

از ساعت 14 تا 17 همین روز نیز دو کارگاه «نقش پایدار گیاهان دارویی در تولید محصولات آرایشی-بهداشتی، عطر و اسانس و روش‌های استخراج و آنالیز مواد مؤثره گیاهان دارویی» و «مدیریت فن‌آوری (مدیریت دانش و انتقال تکنولوژی و سرمایه‌گذاری مشترک – ارزش‌گذاری فن‌آوری‌ها – حقوق مالکیت فکری) در حوزه صنعت گیاهان دارویی و طب سنتی» برگزار خواهد شد.

در روز پایانی جشنواره پنج‌شنبه 18 شهریور نیز کارگاه «برند سازی و مدیریت شبکه‌های توزیع گیاهان دارویی، محصولات و فرآورده‌های طبیعی» ساعت 10 تا 12 در محل برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران برگزار می‌شود.

گفتنی است، جشنواره دانش‌آموزی گیاهان دارویی همزمان با سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی ایران به همت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 15 الی 18 شهریورماه 95 در مصلی تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha