کد خبر: حرمت-نگهدار-سلامتی-عزاداران-حسینی-باش
۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۹:۵۰

خبرگزاری سلامت: اینجا صاحب مجلس فقط امام حسین( ع) است، هر آنکس که خدمتی می کند، فقط خادم است و بس؛ پس خادمان مجلس حسین(ع) حرمت سلامتی میهمانان عزیز خدا را نگه دارید.

 

ماه محرم از امروز آغاز می شود. اگر چه عشق به حسین (ع) و خاندان مطهر ایشان محدود به محرم و صفر نیست، اما این دو ماه فرصتی است برای همه شیفتگان عدالت که بلند محبت و ارادت خود را فریاد بزنند.

عاشورا مکتبی است که در آن برای همه مردم درس هست، برای همه، جا هست. همه می توانند وارد این مجلس عظیم شوند و به اندازه خود بهره ببرند و در این میان یکی می شود امام موسی صدر که با سخنرانی های بی نظیر خود از حسین و مکتب حسین (ع) سخن می گوید و تلاش می کند حسین حقیقی را بشناساند و دیگری می شود زنی خانه دار که تمام پس انداز خود را صرف برپایی یک سفره نذری می کند، یکی می شود هنرمندی مانند استاد فرشچیان که هنوز کسی تصویری به پای ظهر عاشورای وی نکشیده است و دیگری می شود جوانی پر شور که دست به سینه در مجلس حسین می ایستد و استکان وقابل عزاداران حسینی می گذارد.

سن، تحصیلات، وضعیت مالی، جایگاه اجتماعی ... و حتی کاری که می توان در این مجلس بزرگ انجام داد مهم نیست. هیچ چیز اینجا حساب و ارج و قربی ندارد اینجا هر کس خالص تر، مقرب تر. تنها مسئله مهم این است که هر کسی هر کاری از دستش بر می اید درست انجام دهد. اگر امام موسی صدر نشدیم، اگر فرشچیان نیستیم اگر تمام توانمان پذیرایی از عاشقان و عزاداران قیام عاشورا است، پس کارمان را در نهایت دقت و درستی انجام دهیم و بدانیم صاحب مجلس کریم است و حواسش به همه ما هست، می بیند چه کسی کارش (هر کاری، حتی شده شستن برنج نذری امام حسین (ع)) را درست انجام می دهد، مبادا در مقابل صاحب مجلس برای میهمانان این مجلس عظیم کم کاری کنیم. مبادا حواسمان به سلامتیشان نباشد. مبادا کاری کنیم صاحب مجلس سال بعد اسممان را از لیست خادمان خود خط بزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha