کد خبر: حضور-نجاتگران-هلال-احمر-در-9-عملیات-امد
۲۳ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محسن حرازی زاده یزدی از انجام 9 عملیات امدادی در هفته گذشته از سوی نجاتگران هلال احمر استان یزد خبر داد و افزود:  ا 2 عملیات جاده ای، یک مورد خدمات شهری ، 4 مورد خدمات حضوری ، یک مورد عملیات صنعتی و کارگاهی  و یک مورد عملیات کوهستان انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد مجموع حادثه دیدگان را 12 نفر اعلام کرد که در مجموع 4 نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، 5 نفر در خدمات حضوری، یک نفر در خدمات شهری، یک نفر در عملیات صنعتی و کارگاهی و یک نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره مند شدند.

حرازی زاده گفت: 31 نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب 9  تیم به همراه 4 دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای 2 مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه ( از اطلاع تا حضور در صحنه ) را  12 دقیقه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را یک ساعت و 47 دقیقه و 30 ثانیه اعلام کرد.

وی گفت: همه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha