کد خبر: خانم-نژادبهرام-متر-به-متر-حرکت-زباله
۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶
خانم نژادبهرام متر به متر حرکت زباله‌سوز در دریا را رصد می‌کند
به گزارش خبرنگار شهری طبنا(خبرگزاری سلامت)، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران در خصوص نامه وزیر ارشاد به شورا مبنی بر هماهنگی آمار ارائه شده از سوی شورا با آمارهای ستاد ملی کرونا و سرانجام زباله‌سوز اهدایی چین به تهران گفت: من در خصوص این دو موضوع صحبتی ندارم و در رابطه با زباله‌سوز نیز خانم نژادبهرام به طور تخصصی، موضوع را پیگیری می‌کند.

وی در خصوص جزئیات جلسه هم‌اندیشی صبح امروز با شهردار تهران گفت: در این جلسه این دو موضوع که در ابتدا مورد پرسش قرار گرفت، بررسی شد؛ نخست نامه وزارت ارشاد که در فضای مجازی مطرح شده بود و در خصوص آمار و ارقام بود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: موضوع دیگری که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، احتمال موج دوم شیوع ویروس کرونا در پایتخت بود. به دلیل جدی شدن فعالیت‌های اقتصادی و حضور مردم برای جلوگیری از موج دوم در شهر و اینکه اگر این موج ایجاد شد، چه باید بکنیم، بحث و بررسی و نکاتی از سوی اعضا مطرح شد.

خانم نژادبهرام متر به متر حرکت زباله‌سوز در دریا را رصد می‌کند خانم نژادبهرام متر به متر حرکت زباله‌سوز در دریا را رصد می‌کند

هاشمی اضافه کرد: نکته بعدی، بررسی دوفوریت لایحه بسته محرک‌های اقتصادی در شرایط بحران ناشی از شیوع کرونا بود که از سوی شهردار تهران شب گذشته به شورا ارائه شده و امروز در صحن مطرح می‌شود. شهردار تهران در خصوص این لایحه توضیحاتی به اعضا ارائه داد و اعضا نیز نظرات خود را مطرح کردند. همچنین در خصوص پروژه‌های عمرانی، درآمدهای شهر، کمیسیون ماده ۱۰۰ و پروژه‌های بلاتکلیف نیز صحبت‌هایی مطرح شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعیت زباله‌سوز اهدایی، گفت: خانم نژادبهرام متر به متر حرکت این زباله‌سوز در دریا را رصد می‌کند و هنوز این بسته از دریای هند رد نشده اما اینکه قرار است زباله‌سوز به کدام شهر برسد، بحثی فرعی و انحرافی است؛ این زباله‌سوز پسماندهای بیمارستانی، ساعتی یک تن زباله بیمارستانی را امحاء می‌کند.

هاشمی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت بهداشت به درخواست شورا مبنی بر «ارائه آمار تفکیک شده و شفاف پاسخ داده است یا خیر؟» تصریح کرد: شما از کجا می‌دانید که این آمار را به ما نداده‌اند؟ شاید آمار به شکل علنی داده نشده باشد البته ما آمارهای خود را از بهشت‌زهرا می‌گیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha