کد خبر: خلیج‌فارس-و-دریای-خزر-مواج-و-طوفانی‌ا
۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۸

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه‌ و شهرسازی فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت آب‌وهوای کشور پرداخت و اظهار کرد: امروز(جمعه ۲۸ آذر) فعالیت سامانه بارشی در شمال‌‌غرب، سواحل دریای خزر، زاگرس مرکزی و جنوبی، شمال و شرق دامنه جنوبی البرز، قزوین، تهران، البرز و سمنان به شکل بارش باران و برف دیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بارش‌ها در مناطق سردسیر به شکل برف و در مناطق جنوبی همراه با رعد و برق و در مناطق مستعد همراه با بارش تگرگ خواهد بود.

گودرزی گفت: امروز در شمال غرب، غرب، شمال، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز کاهش دما را خواهیم داشت و هوا سردتر خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد: فردا (شنبه) بارش‌ها در سایر نقاط کشور ادامه دارد و یکشنبه این بارش‌ها در برخی از استان‌هایی مثل هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی به صورت پراکنده رخ خواهند داد.

وی از پایداری جو طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در هفته پیش رو خبر داد و اظهار کرد که طی این دو روز پایداری جو را در اکثر مناطق کشور شاهد خواهیم بود.

گودرزی گفت: برای امروز، شمال خلیج فارس و از شنبه تا سه‌شنبه بخش‌هایی از مرکز و شرق خلیج فارس مواج و متلاطم خواهند بود. ضمن اینکه امروز و فردا بخش های مرکزی و شرق دریای خزر  نیز مواج و متلاطم هستند.

وی درباره وضعیت آب‌وهوای تهران عنوان کرد: امروز تهران مه صبحگاهی دارد و در ساعات بعدازظهر و اوایل شنبه بارش‌های پراکنده‌ای را خواهیم داشت. امروز پیشنیه دمای تهران ۸ درجه بالای صفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha