کد خبر: دانشگاه-افسری-امام-علیع-انسان‌سازتر
۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۸
دانشگاه افسری امام علی(ع) انسان‌سازترین دانشگاه کشور است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت و به نقل از ارتش؛ امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی ارتش از بخش‌های مختلف این دانشگاه شامل معاونت‌های آموزش، پژوهش، دانشکده‌های مهندسی پرواز، علوم پایه، علوم نظامی، تیپ دانشجویان و سایر یگان‌های آن بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش در جمع فرماندهان و مسئولان دانشگاه افسری امام علی(ع)، ضمن تأکید بر ضرورت تقویت بنیه علمی و عملی دانشجویان این دانشگاه گفت: تجربیات و اندوخته‌های خود را به عنوان الگوی تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نیروهای مسلح در اختیار آن‌ها قرار دهید و متقابلاً از ایده‌ها، عملکرد و فعالیت سایر دانشگاه‌های نظامی بهره‌برداری کنید تا زمینه‌های تقویت و تعالی دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) به عنوان محور تربیت فرماندهان آینده ارتش بیش از پیش فراهم شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مقام استادی از بالاترین مقام‌هاست افزود: تا جایی که امکان داشته باشد، با افتخار از دریافت مشاوره استادان در حوزه‌های تخصصی استفاده می‌کنم و این را به همه فرماندهان هم توصیه می‌کنم که از ظرفیت استادان به بهترین وجه برای تقویت یگان خود و تحول سازنده در اجرای مأموریت‌ها بهره‌مند شوند.

سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه با اعتقاد به جوانان و دادن مسئولیت به آن‌ها می‌توان بسیاری از گره‌ها را باز و مشکلات را حل کرد اذعان داشت: باید به جوانان امیدوار و خوش‌بین بود و زمینه‌های حضور در عرصه‌های مختلف اعم از حضور در رزمایش‌ها، بازدید از دستاوردها و پروژه‌های نظامی، شرکت در المپیادهای علمی، ورزشی و نظامی و ... را برای آن‌ها فراهم کرد.

فرمانده کل ارتش با استقبال از پیشنهاد برگزاری آیین بزرگداشت یکصد سالگی دانشگاه افسری خاطرنشان کرد: دانشگاه افسری امام علی(ع) انسان‌سازترین دانشگاه کشور است و روح ۱۱۸۴ شهید دانش‌آموخته والامقام این دانشگاه دائماً در فضای آن حضور دارد.

وی تأکید کرد: فرماندهان از رده گروهان، گردان، تیپ و دانشگاه باید تلاش کنند با رفتار و کردار صحیح و تربیت عملی برگرفته از فرهنگ ناب اسلامی، مسیر درست را به دانشجویان بیاموزند تا این فرماندهانِ آینده‌ی ارتش سرافراز اسلام، همچون صیادها، فلاحی‌ها، نامجوی‌ها، کلاهدوزها و آبشناسان‌ها مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را هموار سازند.

در این بازدید، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، فرمانده کل ارتش را همراهی کرد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha