کد خبر: در-دومین-گام-از-واکسیناسیون-کرونا،-تا-ک
۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۰۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر محمدجعفر صادقی نخستین محموله تحویلی واکسن کرونا به دانشگاه علوم پزشکی مشهد را شامل ۴۷۰ دوز اعلام و بیان کرد: همه واکسنهای این محموله به کادر درمانی که بطور مستقیم درگیر امور درمان بیماران کرونایی در بخشهای مراقبت ویژه بیمارستانهای مشهد و سایر شهرستان های زیر پوشش تزریق شده است.

وی  با بیان اینکه به طور کلی تا کنون 826 نفر از گروه های هدف تحت واکسیناسیون قرار گرفته اند افزود: دومین محموله واکسن کرونا نیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گردید و کار تزریق آن به اعضای کادر درمان از هفتم اسفند ماه جاری آغاز شده است.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تاکنون تزریق واکسن کرونا در قالب مرحله دوم برای ۳۹۰ نفر از اعضای کادر درمانی این دانشگاه انجام شده است.

وی دومین محموله تحویلی واکسن کرونا را به خراسان رضوی شامل هشت هزار و ۷۸۰ دوز اعلام و بیان کرد: پنج هزار و ۳۰۰ دوز از این محموله سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و بقیه آن یعنی سه هزار و ۴۸۰ دوز متعلق به دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، تربت‌حیدریه، گناباد و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و  تربت‌جام است.

دکتر صادقی گقت: کادر درمان شاغل در بیمارستانها و مراکر درمانی بر اساس بیشترین میزان درگیری با بیماران کرونایی در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دارند.

وی افزود: دیگر اقشار و گروههای جمعیتی پس از پایان تزریق واکسن کرونا به اعضای کادر درمان، این واکسن را دریافت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha