کد خبر: دستگیری-مامور-نما-در-اتوبان-زنجان-قزو
۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ایرج خانی پور" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي وصول اخباری مبني بر اينكه شخصي با عنوان مامور یکی از ارگان های دولتی در محورهای مواصلاتی شهرستان "سلطانیه" از رانندگان اخاذی می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پليس امنیت عمومی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران با هماهنگي قضائي متهم را با یک دستگاه خودرو سمند، مجهز به آرم و علائم یکی از ارگان های دولتی، حين ارتكاب جرم در اتوبان "زنجان-قزوین"  مشاهده  دستگير و به پليس اطلاعات شهرستان انتقال دادند.

سرهنگ خانی پور با اعلام اینکه خودرو وی توقیف شد، اظهار داشت: متهم در  بازجویی های اولیه ابتدا خود را مامور یکی از ارگان های دولتی معرفی کرده اما با بررسی های دقیق تر مشخص شد، متهم  مامور نما بوده و  به دلیل اخاذی از مردم و رانندگان اقدام به این کار کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: در ادامه متهم در بازجویی های به عمل آمده، ضمن اعتراف به جعل عنوان، درخصوص كليه اقدامات غيرقانوني خود و اخاذي اعتراف كه با تشكيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد از رانندگان و مسافران خواست اگر با این شیوه در محورهای مواصلاتی استان مورد اخاذی قرار گرفتند، برای پیگیری موضوع به پلیس امنیت عمومی شهرستان "سلطانیه" مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha