کد خبر: ذهن-زیبا-در-شبکه-پنج
۱۸ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۱۶
ذهن زیبا در شبکه پنج

سریال جدید و کره ای "ذهن زیبا" ( Beautiful Mind) به کارگردانی مو وان لی از شنبه 18 دیماه ساعت 23 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، این سریال در ژانر عاشقانه، درام و پزشکی محصول 2016 کره جنوبی است و هنرمندانی همچون جانگ هیوک(Jang Hyuk)، پارک سو دم (Park So Dam)، یان هون مین) Yoon Hyu Min)، پارک سو یانگ (Park Se Young) و ... در آن نقش آفرینی کرده اند. در خلاصه داستان این سریال کره ای آمده است: لی یونگ اوه یک جراح مغز و اعصاب نابغه است که پس از اتمام تحصیل در خارج از کشور، برای خدمت به هموطنانش به کره بر می گردد و در بیمارستانی که پدرش رئیس آن است مشغول به کار می شود.

بعد از مدتی او به عنوان یکی از حاذق‌ترین و بهترین جراحان کشور کره در زمینه مغز و اعصاب معرفی می شود اما یونگ اوه به دلیل اختلال شخصیت ضد اجتماعی، فاقد همدلی نسبت به بیماران خود است. یونگ با دختری به نام جین سونگ آشنا می شود و ... مجموعه نمایشی "ذهن زیبا" از شنبه تا چهارشنبه هر هفته هر شب ساعت 23 از شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود و روز بعد ساعت 11 قبل از ظهر و 19 بازپخش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha