کد خبر: رئیس-فدراسیون-پزشکی-ورزشیمجموعه-پزشک
۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۵۳

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تقدیر از خدمات و تلاش های مجموعه کارکنان ستادی و استانی این فدراسیون جهت جلب رضایت حداکثری جامعه ورزش ، خواستار استمرار حرکت برنامه محور و انضباط اداری و مالی موجود این مجموعه جهت تسریع در نیل به اهداف کلان شد.


به گزارش خبرگزاري سلامت ، دکتر غلامرضا نوروزی پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در جمع کارکنان این فدراسیون با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر مجموعه پزشکی ورزشی ایران جهت ارائه بهترین خدمات به جامعه ورزش کشور، ضمن تبریک دوباره درخشش ورزشکاران کشورمان در بازی های المپیک ، اظهار کرد: یکی از بخش های تاثیرگذار، بی ادعا و خدمتگزار جامعه ورزش چه در جریان بازی های المپیک و چه در ماه های منتهی به این رویداد مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی و تیم پزشکی اعزامی به ریو 2016 بود که تا سرحد توان جهت آماده سازی و ارائه خدمات علمی به ورزشکاران عزیز گام برداشت.


دکتر نوروزی با اشاره به خدماتی که گروه پزشکی اعزامی به المپیک در خلال این بازی ها به کاروان اعزامی ایران ارائه داد، تصریح کرد: خوشحالیم که در این بازی ها یکی از مهمترین اهداف ورزش کشور یعنی اعزام کاروان پاک و عاری از دوپینگ به المپیک ریو محقق شد. در جریان بازی ها با ارائه مشاوره های دقیق در این جهت گام برداشتیم ، همچنانکه پیش از اعزام نیز این رویه را دنبال می کردیم.


رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه چرخ فدراسیون به صورت کاملا برنامه محور و منظم پیش می رود به تقدیر از کارکنان فدراسیون پرداخت و خواستار اهتمام هرچه جدی تر برای ارائه خدمات به جامعه ورزش کشور شد.
او همچنین با اشاره به انضباط اداری و مالی موجود در فدراسیون و تاکید بر استمرار این رویه از طرف مجموعه کارکنان، نکاتی را در این خصوص یادآور شد..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha