کد خبر: راه-اندازی-سامانه-نوبت-دهی-تلفنی-در-درم
۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷
رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی آران و بیدگل از راه اندازی سامانه نوبت دهی تلفنی در این درمانگاه خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاري سلامت ، دکتر علی محمد غیاث پور افزود: در راستای خدمات‌رسانی بهینه و سریع‌تر به مراجعه‌کنندگان این درمانگاه، سامانه نوبت دهی تلفنی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان آران و بیدگل راه اندازی شد.


وی ادامه داد: از این پس، بیماران و بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند از همه نقاط شهرستان ضمن تماس با شماره تلفن گویای این مرکز و وارد کردن کدملی، نوبت ویزیت پزشک مورد نظر خود را دریافت و در ساعت مقرر به این درمانگاه مراجعه کرده و ویزیت شوند.


رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی آران و بیدگل افزود: این سامانه با یک شماره اصلی و چهار خط تلفن که به این سامانه متصل است، با اعتباری بالغ بر یکصد میلیون ریال راه اندازی شده است.
دکترغیاث پور خاطر نشان کرد: یکی از مزایای این سامانه، اتصال آن به نرم افزار درمانی درمانگاه است که می تواند پزشک را از روند درمانی بیمار آگاه کند.
وی با اشاره به برخی مشکلات نوبت دهی دستی اظهار داشت: این شیوه نوبت دهی از ابتدای اسفندماه سال جاری حذف خواهد شد و تمامی متقاضیان تنها با ثبت الکترونیکی از طریق تلفن گویا قادر به دریافت نوبت و  دریافت خدمات خواهند بود.


دکتر غیاث پور با اشاره به اینکه درمانگاه تامین اجتماعی آران و بیدگل با توجه به نیازهای درمانی بیمه شدگان این شهرستان در سال ۱۳۸۵ آغاز به کار کرد، افزود: این درمانگاه در حال حاضر در دو شیفت کاری پذیرای بیماران است و ماهانه بالغ بر ۱۱ هزار و ۸۰۰ بیمار در این درمانگاه ویزیت می شوند.


وی افزود: روزانه بیش از ۳۰۰ نفر بیمار عمومی، ۲۰ نفر متقاضی خدمات دندانپزشکی، ۳۰ نفر متقاضی خدمات مامایی و ۳۰ نفر در آزمایشگاه خدمات پزشکی دریافت می کنند.
رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی آران و بیدگل، همچنین از احداث ساختمان جدید این درمانگاه در جنب اداره تامین اجتماعی این شهرستان خبر داد و افزود: این درمانگاه با زیربنای ٢ هزار و ۶۰۰ مترمربع در ٣ طبقه شامل بخش های عمومی، تخصصی، اورژانس، دندانپزشکی، آزمایشگاه تخصصی، رادیولوژی و داروخانه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال، تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
دکتر غیاث پور افزود: حدود ۸۰ هزار نفر از جمعیت ۱۰۵ هزار نفری  شهرستان آران و بیدگل تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که تعداد زیادی از آن ها کارگران شاغل در شهرک های صنعتی این شهرستان هستند و تکمیل این درمانگاه می تواند کمک زیادی به درمان بیماران بویژه قشر بزرگ کارگری شهرستان باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha