کد خبر: ربیعی-خطای-دولت-در-زمینه-اطلاع‌رسانی
۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۳
ربیعی خطای دولت در زمینه اطلاع‌رسانی پیرامون فیلترینگ را پذیرفت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت و به نقل از فارس، در مورد ابلاغ یک دستورالعمل به استانداران و اعضای دولت که در آن به اشتباه بحث فیلترینگ به آیت الله رئیسی منتسب شده، گفت: متاسفانه روندهای تبلیغاتی در انتخابات ریاست جمهوری به نحوی سامان گرفته است که اغلب نامزدهای محترم برای اثبات خود،‌ حمله و نفی دولت را در پیش گرفته‌اند، به نحوی که تمام عملکرد ۸ ساله دولت را منفی‌انگاری می‌نمایند.

وی ادامه دارد: از سویی‌سازمان صدا و سیما نیز فرصت مناسب را برای پاسخگویی به اتهامات و تخریبهای مطرح شده علیه دولت فراهم نساخت. بنابراین شورای اطلاع رسانی دولت ناچار شد تا مجموعه مواردی را که علیه دولت در رقابتهای انتخاباتی و مناظره‌ها مطرح شد، در یک مجموعه قطور، جمع آوری کرده و برای بهره‌برداری دستگاه‌ها ارسال نماید.

سخنگوی دولت گفت: اما در مورد موضوع سوال شما، متاسفانه در مورد فیلترینگ تلگرام دقت لازم صورت نگرفته و در زمان ریاست جناب آقای رئیسی نبوده است. به محض اطلاع از این عدم دقت، در نامه‌ای اصلاحیه لازم به گیرندگان ارسال شد.

وی تصریح کرد: لازم می‌دانم تاکید کنم تنها دستورِ کار دولت در زمینه انتخابات؛ صرفا حفظ امنیت، ‌برگزاری سالم انتخابات و حفظ سلامت در شرایط کرونا و دعوت از مردم برای مشارکت بیشتر می‌باشد.

ربیعی تاکید کرد: بنای ما این است که هیچ‌گونه مواجهه تبلیغی و سلبی علیه هیچ کاندیدایی صورت نگیرد و صرفا به اتهامات وارده به دولت پاسخ داده شود. ضمنا از نظر شخصی نیز به دور از اخلاق و انصاف می دانم که از امکانات دولت در جهت تبلیغ یا تخریب و بی‌احترامی علیه کسی استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha