کد خبر: رتبه-دار-عمل-به-مفاهیم-قرآنی-باشیم
۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۲۱:۴۰

همانگونه که در حوزه قرائت قرآن کریم توانسته ایم رتبه های برتر ملی و بین المللی را کسب کنیم باید در عمل به مفاهیم این کتاب آسمانی نیز بتوانیم صاحب رتبه و مرتبه باشیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از ستادخبری نمایشگاه قرآن  سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه نقطه شعف انگیز برگزاری این دوره از نمایشگاه میزان استقبال وسیع مردم از آن بوده است، اظهارداشت: بدین منظور از تمامی برگزارکنندگان، مشارکت کنندگان و شرکت کنندگان در این رویداد قرآنی برای برگزاری هر چه مناسب تر آن صمیمانه تشکر می کنم.

 

وی با تأکید بر اینکه توجه به قرآن هر چه بیشتر باید در زندگی روزمره و اداره کشور مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: همانگونه که در حوزه قرائت قرآن کریم توانسته ایم رتبه های برتر ملی و بین المللی را کسب کنیم باید در عمل به مفاهیم این کتاب آسمانی نیز بتوانیم صاحب رتبه و مرتبه باشیم.

 

هاشمی با اشاره به اینکه تولیدات قرآنی این دوره از نمایشگاه نسبت به سایر ادوار پیشین خود افزایش خوبی داشته است، اظهارداشت: معنویت همواره باید همراه مردم این کشور باشد ،به دلیل اینکه دلیل انقلاب اسلامی ما نیز بر پایه همین مهم استوار است.

 

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: امروزه ما معتقدیم اگر سلامت معنوی در جامعه ای وجود نداشته باشد آن جامعه به سمت انحطاط پیش خواهد رفت. ما انتظار داریم احکام قرآن، آموزه های این کتاب آسمانی و اخلاق اسلامی و دینی بر زندگی همه مردم ما به ویژه مسوولان حاکم باشد، به دلیل اینکه تفاوت ما با سایر جوامع بر سر چنین مباحثی است. 

 

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha