کد خبر: زائرین-کربلا-شرح-بیماری-خود-را-همراه-دا
۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۷

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق به زائرین توصیه کرد در صورت ابتلا به بیماری، شرح حالی را بر روی یک برگه یادداشت نمایند تا در صورت بروز مشکل، تیم های درمانی مستقر در چادرهای سیار و درمانگاه ها با علم به بیماری، اقدامت لازم را انجام دهند.

 

دکتر سید حمید کمالی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت اذعان داشت: ارائه خدمات به زائرینی که به منسابت تاسوعا و عاشورای حسینی عازم کربلا می شوند، علاوه بر درمانگاه های این مرکز در چادرهای مستقر در باب القبله امام حسین (ع) و خیابان جمهوری صورت می گیرد.

کمالی افزود: علاوه بر درمانگاه نجم در کربلا که شبانه روزی است، ارائه خدمات به مراجعیت در دیگر درمانگاه این مرکز طی 16 ساعت انجام می شود.

وی در رابطه با اقلام دارویی مورد استفاده در چنین مناسبت هایی اذعان داشت: علاوه بر داروهای مسکن، مواد ضدعفونی کننده، نخ بخیه و پانسمان در روز عاشورا با توجه به شرایط شهر کربلا مورد استفاده است.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق در پایان به زائرین توصیه کرد در صورت ابتلا به بیماری، شرح حالی را بر روی یک برگه یادداشت نمایند تا در صورت بروز مشکل، تیم های درمانی مستقر در چادرهای سیار و درمانگاه ها با علم به بیماری، اقدامت لازم را انجام دهند.

 

کد خبرنگار: 410100

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha