کد خبر: شب-گذشته-بیش-از-200-نفر-را-اسکان-اضطراری-دا
۲۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، شاهین فتحی در برنامه یه روز تازه گفت: با شروع بارندگی‌ها از شب گذشته علاوه بر محور فیروزکوه در محورهای آبعلی به هراز، مشاء، پل چنار، امین‌آباد و اخترآباد صفادشت شاهد بارش برف بودیم و در ارتفاعات تهران نیز حادثه‌ای داشتیم. همچنین در محور گدوک دستگاه‌های مختلف و نیروهای جمعیت هلال‌احمر حضور دارند. تعدادی از خودروهای گرفتار را با کار عملیاتی و راهسازی نجات دادیم. 80 راننده نیازمند اسکان اضطراری بودند که ارقام مورد نیاز آنها مثل پتو و مواد غذایی تأمین شد و با توجه به ادامه برف و کولاک در مسیر گدوک شاهد مشکلاتی هستیم که اداره راه در حال بازگشایی مسیر است.

فتحی اظهار داشت: در حال حاضر هماهنگی‌های لازم برای اعزام نیروهای بیشتر انجام شده است و هر زمان راه‌ها توسط اداره راه باز شود، کمک‌رسانی به خودروهای گرفتار نیز به سرعت انجام خواهد شد. امروز ظهر شرایط بهتر خواهد شد و کمک‌رسانی به خودروهای با سرعت انجام خواهد شد.

وی افزود: در محور مشاء نیز مشکلاتی را داشتیم و بیش از 200 نفر را اسکان اضطراری دادیم و بخشی از مسیرهای منتهی به دماوند و گردنه بشم به سمت سمنان مسدود است و دوستان در اداره راه مشغول بازگشایی مسیر هستند و با توجه به آخرین اطلاعات گردنه بشم به سمت سمنان خوشبختانه بازگشایی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران در پایان گفت: در مسیر شیر پلای ارتفاعات تهران فردی ترومای پا داشت که تیم‌های ما به این منطقه اعزام شدندو سه تیم امداد و نجات کوهستان و یک تیم واکنش سریع هلال‌احمر در محل حاضر شدند و امیدواریم این فرد به سلامت به دامنه کوه انتقال یابد. شماره 112 جمعیت هلال‌احمر آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

گفتنی است برنامه "یه روز تازه" مجله خبری صبحگاهی تهیه شده در گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای وحید رونقی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، صدیقه مرادی و علی مرادخانی روی آنتن می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha