کد خبر: شروع-طرح-امداد-سلامت-تابستانی-اورژانس-11
۲۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۲

اجرای طرح امداد سلامت تابستانی اورژانس ۱۱۵ استان اصفهان، همزمان با سایر استانهای کشور آغاز شد و تا پایان شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت  علیرضا قاسمی رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان  اصفان گفت: با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی در فصل تابستان با افزایش ترافیک در جاده‌ها مواجه هستیم، لذا بر اساس یک دستورالعمل کشوری طرحی با عنوان امداد تابستانی برنامه‌ریزی شده است که در این طرح با همکاری اورژانس ۱۱۵، پلیس راه، هلال احمر، راهداری و صدا و سیما، سلامت، امنیت و نجات مسافران تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف اورژانس ۱۱۵ از اجرای این طرح، کاهش زمان رسیدن بر بالین مصدومان و افزایش امنیت خاطر شهروندان و مسافران می باشد.

رییس اداره اورژانس بیمارستانی استان اصفهان  همچنین افزود: در این طرح، به منظور پذیرش سریع بیماران اورژانسی و مصدومان حوادث در بیمارستانهای سطح استان، هماهنگی‌های لازم با معاونت درمان و ستاد هدایت انجام شده است.

قاسمی زمان اجرای طرح امداد تابستانی را از ۱۵ تیرماه تا پایان شهریور سال جاری عنوان و تصریح کرد: تامین ذخیره‌ی دارویی لازم برای پایگاه‌های فوریتهای پزشکی، استقرار واحدهای جاده‌ای امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی در حاشیه‌ی جاده‌ها، توزیع بروشورهای آموزشی و اطلاع‌رسانی در میان مسافران و آماده‌باش ویژه‌ی امداد هوایی، اتوبوس آمبولانس و ۱۴ اتاق فرمان در سطح استان از تدابیر اندیشیده شده برای اجرای این طرح می‌باشد.

رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان تعداد کل پایگاه‌های جاده‌ای مستقر در حاشیه‌ی جاده‌های استان را ۶۴ پایگاه دانست و اظهار داشت: استقرار واحدهای امدادی اورژانس ۱۱۵ در مسیر تردد مسافران در مدت اجرای این طرح در زمان های پر ترافیک پیش‌بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha