کد خبر: شناسایی-هزار-و-700مشمول-غایب-از-خدمت-سربا
۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی هزار و 724 مشمول غایب از خدمت سربازی در استان خبر داد و گفت: یگان‌های انتظامی این افراد را شناسایی و برای ثبت اعزام به دفاتر پلیس +10 معرفی کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت، سرهنگ علی موسی زاده افزود: امسال 338 مشمول غایب که دارای شرایط معافیت کفالت، پزشکی و موارد خاص بودند نیز شناسایی شدند که باید برای تعیین تکلیف خدمت سربازی خود اقدام کنند.

 وی گفت: به کارگرفتن مشمولان غایب خدمت وظیفه عمومی در اماکن تجاری و آموزشی، جرم محسوب می‌شود و در صورت مشاهده به مرجع قضایی معرفی و به جریمه نقدی معادل هزینه سالانه یک سرباز محکوم خواهند شد.

 سرهنگ موسی زاده با بیان این‌که اعطای سنوات ارفاقی به دانشجویان مشمول که در سنوات قانونی موفق به فراغت از تحصیل نشده‌اند، منوط به شرایط خاص شده است، گفت: امکان دارد همه دانشجویان نتوانند از این سنوات ارفاقی استفاده کنند. بنابراین توصیه می‌شود دانشجویان در سنوات مقرر فارغ التحصیل شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: مشمولان همواره می‌توانند با سامانه ارتباطیwww.vazifeh.ir ، سامانه پیامکی 110206010و تلفن گویای 096480 از آخرین وضعیت خود در اعزام به خدمت سربازی مطلع شوند.

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha