کد خبر: ضرورت-تشکیل-روابط-عمومی-بحران-در-هلال-ا
۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۲۱:۰۳

رییس حوزه ریاست و سخنگو جمعیت هلال احمر با اشاره به ضرورت تشکیل مجمع روابط عمومی در هلال احمر بیان کرد: علاوه بر اینکه تشکیل این مجمع، باید به لزوم تشکیل روابط عمومی بحران در جمعیت هم توجه شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت محسن آسوبار در اختتامیه سومین جشنواره گلچین هلال با اشاره به ضرورت تشکیل مجمع روابط عمومی در جمعیت هلال احمر بیان کرد: تشکیل این مجمع در جمعیت هلال احمر مغفول مانده و به سرعت باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: به همین منظور این مجمع در جهت انسجام بخشی و اتخاذ شیوه های مناسب در جمعیت هلال احمر هفته ای یک بار با عنوان یک نشست هم اندیشی برگزار خواهد شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با تاکید بر بحث تشکیل روابط عمومی بحران اظهار کرد: وجود روابط عمومی بحران در جمعیت هلال احمر نادیده گرفته شده است که می‌توان تیم روابط عمومی بحران را هم با کمک همه سازمان های درگیر از جمله سازمان جوانان، داوطلبان و استان های تابع، زیر نظر مدیریت روابط عمومی تشکیل داد.

آسوبار با اشاره به بهبود بحث بودجه در روابط عمومی ها، گفت: با توجه به اینکه این مشکل دغدغه همه کارمندان جمعیت است و با توجه به اینکه طبق قانون و مصوب مجلس شورای اسلامی، نیم درصد بودجه پیشنهادی هر سازمان یا به تعبیری همان پنج در هزار بودجه جاری پیشنهادی هر سازمان باید به روابط عمومی ها تعلق بگیرد.

وی اظهار امیدواری کرد: امید است در آینده شاهد ارتقا و پیشرفت جمعیت در راستای اهداف آن باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha