کد خبر: قانعياستانداردهاي-تجهيزات-زيست‌فنا
۱۸ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۳۴

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی گفت: پيگيري تدوین استانداردهاي تجهيزات زيست فناوري با توجه به اولویت‌ها با هماهنگي سازمان ملی استاندارد یکی از محورهای فعالیت ستاد توسعه زیست فناوری است.

به گزارش خبرگزاري سلامت  مصطفی قانعی دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص تدوین قوانین، مقررات و استانداردهای لازم ملی و بین‌المللی در حوزه‌هاي تخصصي زيست‌فناوري، بیان کرد: پيگيري تدوین استانداردهاي تجهيزات زيست فناوري با توجه به اولویت‌ها (بین 5 تا 10 مورد)  با هماهنگي سازمان ملی استاندارد و تشكيل كارگروه‌هاي مشترك با اين موسسه اجرایی می شود.

وی افزود: تدوین آیین نامه برای اجرایی شدن استانداردها، کمک به تدوین سیاست‌ها و الزامات لازم برای استاندارد شدن تولیدات و برنامه ریزی برای ايجاد مراکز تایید کیفی تولیدات بر اساس استانداردهای تدوین شده از دیگر قعالیت های مشترک ستاد و سازمان استانداردسازی است.

به گفته قانعی، در این زمینه کمیته‌های تخصصی تدوین استاندارد با حضور نمایندگان سازمان استاندارد (دبیر کمیته)، نمایندگان کارگروه صنعت و ساخت تجهیزات زیست فناوری، نمایندگان ستاد توسعه زیست فناوری و نمایندگان صاحبان صنایع و تولیدکنندگان تعیین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha