کد خبر: مدافعان-سلامت-با-ایثارگری،-زینب-گونه-د
۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۵۶
مدافعان سلامت با ایثارگری، زینب گونه در برابر ویروس منحوس کرونا ایستادگی کردند
به گزارش  گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر علی اکبر ولایتی، در مراسم بزرگداشت روز پرستار و سیزدهمین آیین پویش ره سلامت که صبح امروز در بیمارستان مسیح دانشوری با حضور دکتر نمکی وزیر بهداشت، علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و برخی دیگر از مسئولان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: به جناب اقای وزیر و دیگر حضار محترم خیر مقدم عرض می کنم و وزیر بهداشت و همکاران ایشان تلاش موثر، دلسوزانه و مستمری را برای مبارزه با کرونا و حفاظت از سلامت مردم انجام داده اند و بدون تردید در این دوران سخت مسئولیت، خدمات زیادی را ارائه کردند و برای این عزیزان آرزوی توفیق و سلامتی داریم.
وی در این برنامه که با بازدید وزیر بهداشت از بخش های مختلف بیمارستان مسیح دانشوری همراه بود، افزود: در سال ۱۲۷۳ شمسی، زمین بیمارستان مسیح دانشوری در تهران خریداری شد تا مظفرالدین شاه بتواند درمان شود و سپس مراکز آموزشی درمانی دیگر در این مکان احداث شد و امروز به عنوان یکی از تخصصی ترین‌ مجموعه ها در خدمت مردم عزیز قرار دارد.
رییس بیمارستان مسیح دانشوری تصریح کرد: از سال ۱۳۸۲ کار پیوند در این مرکز درمانی آغاز شد و در سال ۸۸ اولین پیوند صورت گرفت.
دکتر ولایتی گفت: در حال حاضر ۲۱ هکتار زمین در اختیار بیمارستان مسیح دانشوری است که امیدواریم در آینده نیز توسعه پیدا کند، ضمن اینکه در حال حاضر ۹ مرکز تحقیقاتی در بیمارستان فعال هستند که موفقیت ها و دستاوردهای زیادی نیز کسب کردند.
وی گفت:  مرکز درمانی بر پایه (حکمت) که علوم جدید دارویی  با کمک از کتب اطبا پزشکی ایران است فعالیت خود را آغاز کرده و بی شک با همکاری وزارت بهداشت و دانشگاه شهید بهشتی این موفقیت ها به دست آمده تا بتواند خدمات بهتری را به هموطنان عزیز ارائه نماید.
رییس بیمارستان مسیح دانشوری با تاکید بر اینکه‌ از ابتدا شیوع کرونا، متخصصان، پزشکان پرستاران و کلیه همکاران بیمارستان مسیح در خط مقدم مقابله با کرونا قرار داشتند و این تلاش ها کماکان ادامه دارد، افزود: مدافعان سلامت در سراسر کشور با نثار جان و ایثارگری، زینب گونه در برابر این ویروس منحوس ایستادگی کردند و مجاهدت های آنان در این مسیر که دلسوزانه و مخلصانه ارائه‌ شد، همواره در اذهان ایرانیان به بزرگی ثبت و ضبط خواهد ماند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha