کد خبر: مردم-کودکان-مبتلا-به-سرطان-را-تنها-نگذا
۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۸:۲۲

اگر هنرمندان بتوانند دل‌مشغولی‌های خود را به دل‌مشغولی مؤسساتی چون محک نزدیک سازند، اتفاق بزرگی در جامعه به وقوع می‌پیوندد.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه محک، محمد رحمانیان، نمایش‌نامه‌نویس و کارگردان تئاتر ایرانی گفت: هنرمند از یک دل‌مشغولی و دغدغه اجتماعی پا به عرصه هنر می‌گذارد. بنابراین نباید وظیفه خود را پرداختن به اموری چون فیلم‌سازی، مجسمه‌سازی، نمایشنامه‌نویسی و امثالهم بداند و در این زمینه محدود شود.

وی تأکید کرد: همواره باید توجه اصلی و کانون توجه هنرمندان به امور عام‌المنفعه و مراکزی شبیه محک باشد تا یک بیماری و درد اجتماعی چون سرطان ریشه‌کن شود. اگر هنرمندان بتوانند دل‌مشغولی‌های خود را به دل‌مشغولی مؤسساتی چون محک نزدیک سازند، اتفاق بزرگی در جامعه به وقوع می‌پیوندد.

رحمانیان که به تازگی نمایش «آدامسخوانی» را بر صحنه برده است، افزود: امیدوارم هنرمندان از وظیفه تاریخی خود شانه خالی نکنند.

وی در پایان با بیان این که محک به یک ساختمان و دو مرکز رفاهی محدود نمی‌شود، گفت: کارکنان و داوطلبان این مؤسسه با جان و دل فعالیت می‌کنند و باعث شده‌اند تا این مؤسسه تا امروز فعالیت کند و بتواند سال‌ها و قرن‌ها بعد از این نیز بتواند از کودکان مبتلا به سرطان حمایت کند. امیدوارم مردم هیچگاه کودکان مبتلا به سرطان را تنها نگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha